Gå til innhold

hvordan er www.krapyl.no?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror (er ikke sikker) at de betyr at du bestiller fra dem, så bestiller de fra sin leverandør.Vil sikkert bli litt lenger leveringstid.

KAN ta feil :hmm:

EDIT: har ikke handlet personlig der, kjenner ei ingen som har.

Endret av Elwiz
Lenke til kommentar

Har bestilt en del klær fra krapyl, synes det er en litt dårlig at man ikke kan redigere, slette ordrer og slikt med et museklikk, men man må sende de mail,ringe de eller no slikt for å få gjort endringer.

klærne jeg fikk var pakken inn i en dårlig papirpose så det var dårlig.

PLuss at jeg fikk en genser for lite :no:

"Back order" betyr at de må bestille inn varen, så det kan ta en tid tror jeg.

Lenke til kommentar

Jeg bestilte litt klær av de i begynnelsen av desember, mottok det midt i Januar. I mellomtida prøvde jeg å kontakte de for å høre om de hadde noen e.t.a, men de svarte ikke på en eneste henvendelse. Jeg sendte tilsammen 4 mail, prøvde også å ringe uten hell. De hadde imidlertid klart å registrere epost adressen min i mailinglista si, så nå får jeg "gode" tilbud skrevet på "kul" slang i ny og ne. Nei, jeg for min del kommer til å holde meg langt unna denne useriøse sjappa fremover.

Edit: Skriveleif

Endret av pakke
Lenke til kommentar

Butikken har en del ting da, driver og sjekker der nå. Nintendo t skjortene ser kule ut hehe. Men hvis man bare bestiller ting som er available så burde vel gå bra? Da tar det vel ikke så lang tid i og med at de har varen. Sånn mener jeg at det burde være da. Men har aldri kjøpt der før liksom...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...