Deadringer Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 noen som har bestilt fra krapyl.no før? i så fall hva betyr Back order på tilgjengelighet? Lenke til kommentar
Elwiz Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) Tror (er ikke sikker) at de betyr at du bestiller fra dem, så bestiller de fra sin leverandør.Vil sikkert bli litt lenger leveringstid. KAN ta feil EDIT: har ikke handlet personlig der, kjenner ei ingen som har. Endret 28. februar 2005 av Elwiz Lenke til kommentar
BiGG- Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Har bestilt en del klær fra krapyl, synes det er en litt dårlig at man ikke kan redigere, slette ordrer og slikt med et museklikk, men man må sende de mail,ringe de eller no slikt for å få gjort endringer. klærne jeg fikk var pakken inn i en dårlig papirpose så det var dårlig. PLuss at jeg fikk en genser for lite "Back order" betyr at de må bestille inn varen, så det kan ta en tid tror jeg. Lenke til kommentar
pakke Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Jeg bestilte litt klær av de i begynnelsen av desember, mottok det midt i Januar. I mellomtida prøvde jeg å kontakte de for å høre om de hadde noen e.t.a, men de svarte ikke på en eneste henvendelse. Jeg sendte tilsammen 4 mail, prøvde også å ringe uten hell. De hadde imidlertid klart å registrere epost adressen min i mailinglista si, så nå får jeg "gode" tilbud skrevet på "kul" slang i ny og ne. Nei, jeg for min del kommer til å holde meg langt unna denne useriøse sjappa fremover. Edit: Skriveleif Endret 1. mars 2005 av pakke Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Butikken har en del ting da, driver og sjekker der nå. Nintendo t skjortene ser kule ut hehe. Men hvis man bare bestiller ting som er available så burde vel gå bra? Da tar det vel ikke så lang tid i og med at de har varen. Sånn mener jeg at det burde være da. Men har aldri kjøpt der før liksom... Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Har ikke handlet noe der, men det så jo ut som om de hadde en del kult Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 hm, virka ikke helt bra det der.. noen som veit om tilsvarende buttikker man kan handle tsjorter osv? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 hm, virka ikke helt bra det der.. noen som veit om tilsvarende buttikker man kan handle tsjorter osv? ja, og andre klær, sånn at jeg slipper å dra på handletur med mamma:) Lenke til kommentar
Fatboy Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Handla der i januar, tok kanskje litt over ei veke trur eg.. Men eg er godt førnøgd med den butikken.. Så lenge eg bestillte kunn varer dei hadde på lager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå