chammer Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Kjøpte meg PC nylig med et Creative Audigy 2 ZS lydkort. Problemet er at jeg ikke får skikkelig lyd når jeg forsøker å spille av musikk og filmer! Har forsøkt alle portene, og den eneste som gir en viss respons, er den brune porten helt ytterst. Jeg kan vagt høre sangen/filmen bak en massiv skurring og knitring på soundblasterne mine, men dette er selvsagt ikke godt nok. Det er i det minste prov på at den ikke er helt defekt. Jeg har også forsøkt å koble blasterne inn på lydkortet til hovedkortet, og da får jeg klar lyd når jeg tar "Auto Test" i Abit Audio Equalizeren, men ingen lyd utenom. Har forsøkt med musikk og film, og ingenting reagerer. Hva skal jeg gjøre for å få dette til å fungere? Hvilke innstillinger skal jeg endre på? Jeg har innstallert Audigy CDen, men det ser ikke ut til å ha noen effekt. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Har du et integrert lydkort i hovedkortet? I såfall er det mulig at det er satt opp som standard lydenhet.. Dette må du bytte om på i kontrollpanel->Lyder og lydenheter->Lyd Lenke til kommentar
chammer Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 Har du et integrert lydkort i hovedkortet? I såfall er det mulig at det er satt opp som standard lydenhet.. Dette må du bytte om på i kontrollpanel->Lyder og lydenheter->Lyd Ja, det er satt opp som standard lydenhet. Nå har jeg heldigvis fått lydkortet på hovedkortet til å fungere, men jeg har tross alt betalt 600,- ekstra for Audigy 2-kortet. Kjipt om det ikke fungerer. Lenke til kommentar
jænzsn Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 hadde jeg vært deg hadde jeg nokk prøvd og gjøre allt på nytt igjen og forsikre meg om at allt er gjort riktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå