iobas Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 http://www.worldjumpday.org/ håper at alle klarer å huske den tiden og hoppe akkurat da Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Stå på en vekt som registrerer vekt hvert milliondels sekund, og hopp. Ta så snittet av denne målingen og sammenlikn med vekta di uten å hoppe. Noen likheter?? Tror det, ja. Tviler seriøst på at noen kommer til å tro at dette fungerer, selv om det var en artig sak. PS: Har satt av dagen, og er klar til å hoppe edit: ta sats akkurat da, eller lande akkurat da? Jeg kommer nok til å ta med meg noe stort og tungt når jeg hopper Endret 1. mars 2005 av Zethyr Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Dette er bare tull... move along guys, nothing to see... osv. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Dette er bare tull... move along guys, nothing to see... osv. Men litt moro må man ha det, da... Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Må jo være med på dette... Er alltid vært for lengre døgn... Lenke til kommentar
anderlin Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Dette er bare tull... move along guys, nothing to see... osv. Men litt moro må man ha det, da... Enig! Men forandrer dette egentlig noe som helst? Selvfølgelig forandres ikke jordbanen, men har det noen betydning for folkene som deltar? Blir verden mer sammensveiset? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Det er jo faktisk 1,5 år til da. Stemmer det at vi skal hoppe ca. kl. 10.30? Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Funker ikke! Kilde: Knut Jørgen Røed Ødegaard Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Og bommer vi litt så surrer vi rundt Saturnus etterpå...... Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Funker ikke! Kilde: Knut Jørgen Røed Ødegaard han har jeg møtt/hilsa på/snakka med Lenke til kommentar
balrog52 Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Hm, de tyskerne ser ut som de har en bra sak da. Har litt tro på dem atm. Håper det virker jeg, hadde vært fett Btw. Zethyr, den teorien din ang. vekta er irrelevant til tusen, må regne med at jorda "svever" og har en litt annen masse enn det du har regnet med. Lenke til kommentar
jrz Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 jeg har selvfølgelig registrert meg :-) Litt morro må man ha det. 32 timers døgn, OHYES Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Funker ikke! Kilde: Knut Jørgen Røed Ødegaard han har jeg møtt/hilsa på/snakka med Det har jeg å - tre ganger Lenke til kommentar
Sky_Hawk Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 De pratet om dette på radioen i sta og sa at det ikke funket. men det er jo litt morro og gjøre det allikevell. Skal hoppe jeg også Det som derimot endrer "jordbanen" litt er at vi demmer opp vann i store demningen og sånt. Lenke til kommentar
joda_321 Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Kan aldri tenke meg at dette vil funke, for dersom det hopper en på motsatt side av jorden, vil den bare oppheve ditt hopp osv. Dersom hele jorden hopper samtidig vil jo bare alle hopp oppheve hverandre og ingen endring vil skje. Men dersom kun kineserene alene hoppet tror jeg det ville hatt større effekt, ville det ikke? Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Kan aldri tenke meg at dette vil funke, for dersom det hopper en på motsatt side av jorden, vil den bare oppheve ditt hopp osv. Dersom hele jorden hopper samtidig vil jo bare alle hopp oppheve hverandre og ingen endring vil skje. Men dersom kun kineserene alene hoppet tror jeg det ville hatt større effekt, ville det ikke? Nøkkelord: kraft utenfra!! Det vill ikke funket om hele verdens befolkning hoppet på samme sted Lenke til kommentar
joda_321 Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Nøkkelord: kraft utenfra!! Det vill ikke funket om hele verdens befolkning hoppet på samme sted Forklar meg hvorfor det ikke ville funke om alle hoppet fra samme sted? Og hva mener du med kraft utenfra? Solen eller vi som hopper? Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Nøkkelord: kraft utenfra!! Det vill ikke funket om hele verdens befolkning hoppet på samme sted Forklar meg hvorfor det ikke ville funke om alle hoppet fra samme sted? Og hva mener du med kraft utenfra? Solen eller vi som hopper? et eksempel er en gigantisk rakett som er så lang at den er utenfor atmosfæren, og dytter på jorda... Endret 2. mars 2005 av SGE7000 Lenke til kommentar
joda_321 Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 et eksempel er en gigantisk rakett som er så lang at den får utenfor atmosfæren, som dytter på jorda... Ikke dumt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå