Petrvs Romanvs Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Tommy og Quadrophenia Lenke til kommentar
Thel Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Må også legge til at jeg synes Der untergang musikken er bra! Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 The Rock - uten tvil det beste i min mening. Hans Zimmer er rett og slett genial! De fleste Tarantino-soundtrack - Kill Bill Vol. 1 er pa topp. Gladiator - igjen, Zimmer. Grease Shrek 1 og 2 hadde mye god musikk Mission Impossible 1 og 2 var ikke sa vaerst de heller... Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Black Hawk Down. Da spesielt Gortoz A Ran- J'Attends - Danez Prigent & Lisa Gerrard. Endret 2. mars 2005 av Frekkas Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 http://forum.amobil.no/index.php?showtopic...1&hl=filmmusikk Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 The deer hunter - Cavatina Ah, så enig!! Driver og prøver å få lært meg den skikkelig på gitar Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Vangelis - Blade Runner OST Lenke til kommentar
haarod Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i Der Untergang sangene? Vet hvem som har lagd dem, men husker ikke navnet på stående fot. Johnny Cash og Dave Matthews - For you Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Theme-sangen til Ghost In The Shell 2: Innocence er mektige saker. Man føler seg litt liten når man hører den... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Enig, Zyklon. Joe Hisashi som har laget musikken til Princess Mononoke har også peiling. Nydelig musikk! Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Man kommer liksom ikke utenom Ennio Morricone. Mest kjent for de yngre er vel musikken fra Mission, og derfra Gabriel's Oboe. (sist hørt i en hårreisende versjon fra Jan Werner....ugh...) Og selvsagt fra The Good, The Bad, The Ugly, Once Upon a Time in the West, Fistful of Dollars..... T'Weed Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Ennio Morricone er mesteren innen filmmusikk. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Den absolutte favoritten min er og blir "The Rock"-Theme!! Andre er "Ringenes Herre" og "Jay and Silent Bob" (genialt) Så liker jeg litt industriell filmmusikk ala. Manson (Resident Evil) og Rammstein (Lost Highway, xXx, Matrix, Mortal Kombat) Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 lotr mussik james bond!! spesielt live and let die!! Lenke til kommentar
T.L Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Har ingen all time favourite, men så eyes wide shut her om dagen, og den hadde veldig bra musikk. Chris Isaak - Baby Did A Bad Bad Thing er veldig bra. Sangen som spilles under sermonien før orgien er også veldig bra. Sangen er en bit av noe musikk som spilles under ortodoxe messer, mens presten synger på rumensk. Veldig sært, men skaper en mystisk stemning jeg ikke har sett maken til på film før. Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Overseer - Supermoves, fra Snatch Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå