haarod Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) Selv så har jeg hørt mye på: Forrest Gump themet Hans Zimmer - Tennessee (Pearl Harbor) Gladiator themet Braveheart We Were Soldiers, For you (Johnny Cash og Dave Matthews) Min personlige favoritt og sangen jeg aldri blir lei av er braveheart. Den er utrolig fin/bra. Noen som vet om noen andre som dere anbefaler meg å høre på? Endret 13. april 2005 av HKoN- Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Jeg er utrolig glad i LOTR musikken. Den gir meg en fantastisk stemning... Lenke til kommentar
haarod Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 Glemte selvfølgelig å nevne Lotr musikken. Noe av den er bare helt utrolig. Liker også May it Be Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Requiem for a dream Good Will Hunting er bra, noen av de beste sangene til Elliott Smith er med der. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Star Wars-filmene er nok min favoritt. John Williams generelt er helt fantastisk. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Quentins crew er flinke med det der. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Star Wars-filmene er nok min favoritt. John Williams generelt er helt fantastisk. Og når du først er inne på John Williams bør du helst ikke glemme å nevne musikken til Schindler's Liste! Lenke til kommentar
haarod Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Kan dere nevne noen mer spesifikke sanger? Siden jeg orker ikke å laste ned hele plater Tusen takk for svar uansett EDIT: John Williams er vel han som lagde Forrest Gump musikken også. Må si at Hans Zimmer og John Williams er noe for seg selv, vet ikke om så mange andre da Endret 1. mars 2005 av HKoN- Lenke til kommentar
DJtm Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Musikken fra Requiem for a Dream er fantastidk bra til sin rolle i filmen, men funker ikke like godt på egenhånd... Du kan forsåvidt finne Paul Oakenfold's remix av Aeternal (Kronos Quartet/Clint Mansell) fra RfD... Rimelig "Matrix" sound over den på en måte... minner litt om "Clubbed to Death" i bassen Endret 1. mars 2005 av DJtm Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Synes symfonien i Matrix funker ganske bra. Også med electronica sakene blandet inn.. Kill Bill er også tøffe saker. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Filmmusikk? De begrenser seg isåfall til Matrix official soundtrack. Deftones og Rage Against The Machine. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 The last of the mohicans - main theme Meiner Lost highway også har et rimelig bra soundtrack... Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 hmm... requim for a dream blanda med LOTR musikken, den er herlig den! seff liker jeg sangene hver for seg og, også for å være ærlig liker jeg musikken fra american pie og road trip Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Synes symfonien i Matrix funker ganske bra. Også med electronica sakene blandet inn.. Enig. Rammstein -> Bang Bang (Feuer Frei) er dritbra (tatt fra xXx) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 LOTR-musikken Requiem For A Dream Reservoir Dogs Kill Bill 1 og 2 er litt kule òg Lenke til kommentar
kine5689 Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 filmusikken i Moulin Rouge. ineholder fantastiske sanger som er blandet samen av andre sanger,, -Roxsan -One day I`ll fly away -your song -we can be lovers (den beste) Lenke til kommentar
Thel Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Det meste av John Williams faktisk, han er virkelig god på filmmusikk! Er også enig med de som sier Requiem for a dream-soundtracket! Er skikkelig bra! Selv om jeg ikke var så stor fan av filmen, for mye av det samme rett og slett! Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Hanz Zimmer er rett og slett genial! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå