Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Den beste Gatebilen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei seriøst så skulle jeg ha kjøpt meg en bil med litt prestanda så måtte det ha blitt en Caterham Seven Superlight R500 evolution. Å så hadde det bare vært og kost seg glugg i hjel på bane.

newtitel.jpg

Data: 1998cc~250HK@4000rpm tørrvekt 470Kg. dette gir en vekt ratio på 530hk per tonn. 0-30mph = 1.45sec 0-60 3.21sec. 0-100-0mph på 10.73sec :dribble: ++ At her kan en vel ta bremsestrekka til M5 og andre superbiler på 1600kg og gange med 3 :tease:

Endret av Bofur
Lenke til kommentar

Drømme gatebilen min må være en Sierra Cossie, helst sedan, men den bilen som står øverst på pallen er nok en Ford RS200 EVO

Bilen klarer 0-60mph på 2.1s, har 650bhp i en 2.1 liters motor, men mener det skal være en svenske som har slått den orginale EVO'en ved å sette i en F1-turbo, men husker ikke hvilket blad det var (var ikke masse mindre han klarte, men litt)...

RS200

Lenke til kommentar
Drømme gatebilen min må være en Sierra Cossie, helst sedan, men den bilen som står øverst på pallen er nok en Ford RS200 EVO

Bilen klarer 0-60mph på 2.1s, har 650bhp i en 2.1 liters motor, men mener det skal være en svenske som har slått den orginale EVO'en ved å sette i en F1-turbo, men husker ikke hvilket blad det var (var ikke masse mindre han klarte, men litt)...

RS200

:roll: aaah. den bilen har jeg sett på discovery. de sa at motoren bare holdt i ti timer.

Lenke til kommentar

ja uansett. syns alle bilene som er nevn er dritråe. det er vel ikke noe

for oss å diskutere hvem som tar hvem, det får være usakt.

uansett så kom jeg til å tenke på noe merkelig :dontgetit:

er en del på dragrace (med sykkel) jeg da. men det jeg kom til å tenke på nå er

at alle løpene jeg har vært og sett på så er det som regelt eldre amcar som har vunnet!!!!

var blantannet på pitedragway i sommer. og di nye japanerne og slikt hadde lite å stille opp med mot eldre amcar som stilte i samme klasse.

snodig det dær egentlig.............

uansett så legger ligger det en liten videosnutt her med litt dekkrøyk på.

er forøvrig jeg som kjører den blå sykkeln under oppvisningen. å lager røyk :thumbup:

http://www.folkebladet.no/multimedia/archi...g2004_1511a.wmv

Lenke til kommentar

RS200

:roll: aaah. den bilen har jeg sett på discovery. de sa at motoren bare holdt i ti timer.

Mener dem skal holde mer en 10t, har vell litt med at dem skal vell holde til det dem ble brukt til i sin tid.. men leiter som "pokker" etter han svensken som skal ha en svart RS200 med en av de minste F1-turboene, han skal visst ha klart mellom 860-879hk visst jeg ikke er helt på bærtur. Det som han hadde nå som fiende for å klare mer er visst biltilsynet og bremser/drivverk, men jeg kan godt ta feil av dette, begynner å bli ei stund siden jeg leste om dette!

Lenke til kommentar
Nei seriøst så skulle jeg ha kjøpt meg en bil med litt prestanda så måtte det ha blitt en Caterham Seven Superlight R500 evolution. Å så hadde det bare vært og kost seg glugg i hjel på bane.

newtitel.jpg

Data: 1998cc~250HK@4000rpm tørrvekt 470Kg. dette gir en vekt ratio på 530hk per tonn. 0-30mph = 1.45sec 0-60 3.21sec. 0-100-0mph på 10.73sec :dribble: ++ At her kan en vel ta bremsestrekka til M5 og andre superbiler på 1600kg og gange med 3 :tease:

Lotus Super Seven, ja.. Det er en nydelig bil. Og farlig :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Tviler på at nokon av dei bilane dykk har ramsa opp, køyrer ifrå denne på 0-300 km/t. Veilsides R-32 gjer 0-300 på 13,72 sek.

Heilt sjukt!!

http://www.exvitermini.com/movies/vsrh9.mpg

:wow:

Hadde du visst hva den bilen ble laget for og hvordan bakdekk den har så hadde du nok godt skjønt det. :)

Se forresten topic.

Ja, sjølvsagt er bilen bygd for dette, og det sitt nok slicks på bilen. Men tipper han kunne gått på offentleg veg. Bil som kan køyre på offentleg veg = gatebil? :)

Lenke til kommentar
Men tipper han kunne gått på offentleg veg.

Ikke lovlig.

Gatebil = Bil med hvite skilter.

Men samme kan det være, Veilside har forresten en liknende type R34 som går enda litt fortere. ;)

Den der er eldgammel.

Det var det eg meinte. offentleg veg = kvite skilt. Men ikkje sikkert skilta er kvite i japan :p

R-34 ja. Hmm.. den må eg sjekke ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...