Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva synes folk om tekled-eksamen? Kan ikke si jeg elsker oppgaver som "Tidd&Bassent nevner mange barrierer(tabell 6.3) som hindrer bygging av innovasjonsnettverk, men en av de fire under nevnes ikke i pensum. Hvilken?"

Slike "husk alle elementene i en tabell"-oppgaver er jo helt på trynet. En bedre oppgave må vel være å si "hvorfor kan geografisk avstand være en barriere?"

Lenke til kommentar

Hva synes folk om tekled-eksamen? Kan ikke si jeg elsker oppgaver som "Tidd&Bassent nevner mange barrierer(tabell 6.3) som hindrer bygging av innovasjonsnettverk, men en av de fire under nevnes ikke i pensum. Hvilken?"

Slike "husk alle elementene i en tabell"-oppgaver er jo helt på trynet. En bedre oppgave må vel være å si "hvorfor kan geografisk avstand være en barriere?"

Oppgaver av typen "hva nevnes ikek i pensum" er jo helt idiot, jeg skjønner ikke at man kan få seg til å stille slike spørsmål på eksamen, man straffes for å kunne mer en pensum, veldig fin ordning.... Generelt er jeg også veldig lite gald i "hvem mente hva" elelr anda verre "hvem mente ikke hva"-spørsmål

AtW

Endret av ATWindsor
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var en del sånne ja, men heldigvis var økonomien grei og mange andre spørsmål ganske greie. Minst 4 som var fra høsteksamenen tror jeg. Noen som har peiling på et sted det blir lagt ut fasit? Sammenligne svar, noen?

Lenke til kommentar

Æsj, hater alle nerdene som sitter og refresher sida hvert femte sekund mens de venter på LF. :hrm:

*gå og refreshe matte 2-siden*

Edit: Hvis noen får tak i den, legg den ut her eller på hjemmesiden deres da. :wee:

Endret av I.A.G.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+7891234

Æsj, hater alle nerdene som sitter og refresher sida hvert femte sekund mens de venter på LF. :hrm:

*gå og refreshe matte 2-siden*

Edit: Hvis noen får tak i den, legg den ut her eller på hjemmesiden deres da. :wee:

Jeg som skal legge ut LF har heller ikke komt inn på siden, så å refreshe siden hjelper ikke stort.

Link til LF

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...