Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når kan jeg forvente å få svar på min søknad fra sit? Sendte inn for ca. halvannen måned siden, men har ikke hørt noe enda. Kjenner flere som har fått plass blant annet på Berg. Begynner å lure på om jeg søkte på steder med altfor få ledige plasser kanskje? :p Eller får man svar hvis søknaden er behandlet men det er ikke plass på noen av mine ønsker? Er det mulig å endre ønskene nå i ettertid, eller må jeg sende inn en helt ny søknad i så fall?

Lenke til kommentar

Jeg har søkt NØYAKTIG det samme som deg, og jeg har enda ikke fått svar heller. Jeg kjenner heller ingen andre som har søkt noe annet enn Berg som har fått hybler. Tror de delte ut hyblene på Berg ekstra tidlig pga. etterspørselen.

Edit: Tror ikke de er ferdige med å registrere hvorvidt nåværende beboere skal fortsatt bli boende, da det oppgitte antall ledige hybler i juli er høyere nå enn da jeg sjekket sist.

Endret av operg
Lenke til kommentar

Dere får svar når det blir en ledig hybel til dere, altså når nok folk har sagt opp hybelen så det er en ledig til dere. Ble delt ut tidlig til Berg fordi hyblene der er nye og derfor var alle ledige.

@operg: Det er bare 1 måneds oppsigelsesfrist, og folk kan derfor fortsatt si opp til juli, så antall ledige kan stige.

Endret av trygveaa
Lenke til kommentar

Jeg har søkt NØYAKTIG det samme som deg, og jeg har enda ikke fått svar heller. Jeg kjenner heller ingen andre som har søkt noe annet enn Berg som har fått hybler. Tror de delte ut hyblene på Berg ekstra tidlig pga. etterspørselen.

Edit: Tror ikke de er ferdige med å registrere hvorvidt nåværende beboere skal fortsatt bli boende, da det oppgitte antall ledige hybler i juli er høyere nå enn da jeg sjekket sist.

Jeg og. :) Har søkt nesten det samme, ingen svar foreløpig.

Lenke til kommentar

Min bok til PSY1050 er på vei til henteavdeling, haha! Dere som ikke har reservert den på biblioteket har ikke sjanse til å få den der, de få eksemplarene de har er reservert/utlånt til etter eksamen. Losers =)

Er det ikke to bøker i PSY1050?

Hvordan er boken?

Lenke til kommentar

Min bok til PSY1050 er på vei til henteavdeling, haha! Dere som ikke har reservert den på biblioteket har ikke sjanse til å få den der, de få eksemplarene de har er reservert/utlånt til etter eksamen. Losers =)

Er det ikke to bøker i PSY1050?

Hvordan er boken?

Er vel to bøker, men jeg nøyer meg med èn. Tar ikke emnet for å få A. Vet ikke hvordan den er, da den er på vei til Moholt Bibliotek. Kommer neppe til å lese mye i den før jeg er ferdig med de andre eksamenene jeg har. Relativt tidlig ferdig med de "skikkelige" eksamenene, så får en del dager å lese på.

Endret av KjellV
Lenke til kommentar

Er det noen som har tatt PSY1003 Biologisk psykologi som kan fortelle om de oversetter alle engelske begreper til norsk, fornorsker dem eller holder seg til originalspråket? Mange begreper lar seg jo etter min mening ikke oversette godt nok til norsk...

Lenke til kommentar

Er det noen som har tatt PSY1003 Biologisk psykologi som kan fortelle om de oversetter alle engelske begreper til norsk, fornorsker dem eller holder seg til originalspråket? Mange begreper lar seg jo etter min mening ikke oversette godt nok til norsk...

Når jeg tok det kunne du velge mellom engelsk og elendig norsk.

AtW

Lenke til kommentar

Nå ble det mye dragvoll prat her... Får prøve noe annet;

Tror dere noen gang at NTNU kommer til å droppe Dragvoll, og kun satse på tekniske ingeniørfag?

Selv har jeg bevisst begynt å si jeg går på NTH.

Kjør diskusjon.. !

Endret av Hermus
Lenke til kommentar

Relativt tidlig ferdig med de "skikkelige" eksamenene, så får en del dager å lese på.

Det er juks å lese til ikke-tekniske emner. Sitat meg selv. :thumbup:

Sannsynligheten for at jeg havner i feriemodus etter siste ordentlige eksamen er relativt stor, så spørs hvor mye juksing det faktisk blir :p

Lenke til kommentar

Hey!

Er som mange andre på jakt etter enkle studiepoeng, så har meldt meg opp i en drøss av psykologifag dette semesteret. Et av de er HLS0001, men er eksamensformen skriftlig tekst eller flervalg slik som PSY fagene? Bare lurer siden det står "skriftlig" på studweb (i motsetning til PSY fagene hvor det står "flervalgseksamen"). Gidder ikke sitte der en time hvis det er stil... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...