Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Hvis det er tillatt å øke egenvekten til skapet på eget initiativ, må det være bedre å gjøre det internt enn eksternt.

Litt googling tilsier at det er tillatt å bruke ekstra vekter hvis det er boltet fast inni skapet. Hvis man monterer skapet på en sokkel kan også sokkelen brukes til å øke egenvekten. Så det bør være en mulighet.

Selv synes jeg det høres bittelitt skummelt ut med en 300 kg skap med tanke på avtrykk på gulvet. Det varierer nok fra hybel til hybel, men gulvet i min hybel har iallefall lett for å få avtrykk etter selv relativt lette ting. Og da tør jeg ikke tenke på hva et 300 kg skap ville gjøre med gulvet. :p Men hvis SiT ikke reagerer for hardt på slike avtrykk bør det gå greitt.

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper det er flere folk som gidder å ta seg tid til å svare på spm. jeg stiller : ) ...da det også bare er noen få dager igjen til fristen på å søke skole/linje for studieåret 2010/2011 :ohmy:

Er det noen her som går informasjonsteknologi (informatikk) på NTNU som kan dele noen av erfaringene sine om dette studiet? Eller om noen andre vet om denne linjen som kan dele litt informasjon om hvordan den er? :)

Eller biologi, da jeg er ganske hypp på å få vite mer om disse to linjene!

Tusen takk

Lenke til kommentar

E-post fra Tekna idag:

Som politisk aktør må vi noen ganger ta standpunkter som ikke alle medlemmene kan stille seg bak.

Tja.

Greit nok, jegkan forstå det argumentet, men er engang flertallet bak standpunktet? Jeg tipper at av de som mener noe om saken, så mener flertllet det motsatte av Teknas offisielle standpunkt.

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...