Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Haha, helt enig. Utrolig at et universitet som visstnok skal være ledende på teknologi og informatikk ikke klarer å komme opp med noe bedre. It's Learning er også en eneste stor spøk. Tipper det finnes mange studenter på NTNU som kunne spikret sammen noe med bedre design og funksjonalitet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Haha, helt enig. Utrolig at et universitet som visstnok skal være ledende på teknologi og informatikk ikke klarer å komme opp med noe bedre. It's Learning er også en eneste stor spøk. Tipper det finnes mange studenter på NTNU som kunne spikret sammen noe med bedre design og funksjonalitet.

7495755[/snapback]

 

It's learning er fantastisk dårlig,og det er enda verre som studass. NT-fakultet hadde et web-systmem lagd av en student for godkjenninger avøvinger,det var 100 ganger bedre. Heldigvis er jeg snart ferdig med makkverket.

 

AtW

Lenke til kommentar

Men nå skal de jo også pusse opp nettsidene for hele 10 millioner, så alt blir nok bedre når disse nye sidene er på plass. I dag er det en katastrofe, og særdeles flaut for et universitet som kaller seg "det skapende universitet".

 

Edit: var litt sen der. Etter å ha sett artikkelen i UD håper jeg virkelig ikke at NTNU skal ha alt inne på It's Learning. Da blir det jo ikke lenger mulig å se andre fag sine nettsider, bare de fagene en selv tar. Synes dette er et tap ettersom det kan være ålreit å se på kommende fag, for å undersøke øvinger og prosjekter osv.

Endret av the_lynx
Lenke til kommentar
Men nå skal de jo også pusse opp nettsidene for hele 10 millioner, så alt blir nok bedre når disse nye sidene er på plass. I dag er det en katastrofe, og særdeles flaut for et universitet som kaller seg "det skapende universitet".

7495821[/snapback]

 

Vi får se,de har brukt masse før uten åfådet til noe bra heller. Ideen om samlet informasjon er jo ikke ivartatt overhodet nå ,innsida, it's learning,studweb os studiekatalogene burde blitt slått sammen til en oversiktlig enhet. Og mesteparten av informasjonen burde være tilgjengelig for alle, det er helt latterlig at man ikek kan se på fagsidene før man er meldt opp.

 

AtW

Lenke til kommentar
Er det ikke noen her som går lærerutdanningen i realfag?

7496173[/snapback]

Jeg går førsteåret på LUR.

 

Man kan velge mellom 5 retninger;

- Matematikk og fysikk

- Matematikk og kjemi (dette går jeg)

- Matematikk og informasjonsbehandling

- Matematikk og naturfag

- Kjemi og biologi

 

 

I år var vi ca 50 stykker som startet på LUR, det har vel kun sluttet 1 eller 2 personer.

 

Er litt usikker på hvilke fag de ulike retningene har, men jeg mener det er noe a là dette (første semester):

 

- Matematikk og fysikk (Analyse I, Lineær algebra, mekanisk fysikk og Examen pedagogicum)

- Matematikk og kjemi (Analyse I, Generell kjemi og Examen pedagogicum)

- Matematikk og informasjonsbehandling (Analyse I, Basisfag IT, grunnkurs programmering og Examen pedagogicum)

- Matematikk og naturfag (Analyse I, generell kjemi, mekanisk fysikk og Examen pedagogicum)

- Kjemi og biologi (Brukerkurs matematikk, generell kjemi, Examen pedagogicum)

 

Spør i vei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...