Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvordan det er med internett? Er det trådløsruter i hver kube, eller er det kontakter på hvert rom? Skulle likt å ha xboxen på live.

Det er fast kontakt i hvert rom. Uansett ser jeg ikke helt nytteverdien av trådløst i en 12 kvm hybel.

Bruke laptop/mobil i stua?

Lenke til kommentar

hmmm, magnus den godes gate ser fryktelig gunstig ut, er det noen haker eller noe jeg burde vite? gammel bygning, men ellers ser det jo fint ut med tanke på pris/kvm og beliggenhet

bump fordi jeg skal søke

Tror litt lav standard (uoppusset bygning?) og beliggenheten nært en svært trafikkert vei er hovedulempene. Selv puttet jeg Magnus den Godes gate 2 på andre plass på listen.

Endret av operg
Lenke til kommentar

Det er vel knapt noen boliger hvor bestikk og slikt følger med? Jeg har aldri hørt om det, hverken på privatmarkedet eller i studentboliger. Du kan jo være heldig og se at de som bodde der før deg har lagt igjen en dokost og kanskje en langkost, men ikke forvent at det er stort der.

Forøvrig finner du inventarlister for alle (foreløpig bortsett fra Berg, men den dukker vel opp) SiT sine boliger her:

http://sit.no/kontraktsvedlegg/

Lenke til kommentar

Synes det er kjempegreit at det ikke er møblert på Berg, da får jeg det akkurat slik jeg vil. Stor seng og kombinert minibar og skrivebord. Bare håper jeg får et av de større romma, hihi.

Er det forresten noen muligheter for å lagre ting nedpå Berg over sommeren? Hadde vært greit å bare ta femmern ned her fra landet (Dragvoll) og dumpa sakene før jeg flyr hjem for sommern :)

Lenke til kommentar

Synes det er kjempegreit at det ikke er møblert på Berg, da får jeg det akkurat slik jeg vil. Stor seng og kombinert minibar og skrivebord. Bare håper jeg får et av de større romma, hihi.

Er det forresten noen muligheter for å lagre ting nedpå Berg over sommeren? Hadde vært greit å bare ta femmern ned her fra landet (Dragvoll) og dumpa sakene før jeg flyr hjem for sommern :)

Nei, det er ingen muligheter for det. Jeg spurte på et møte for noen uker siden.

Lenke til kommentar

Det er Berg det var snakk om her, og i det området har jeg iallfall hatt null problemer med å få koblet til iPod Touchen til eduroam. Testet dog ikke innendørs under visningen.

Hva syntes du om Berg fra visningen? Planløsning, standard o.l?

Standaren var veldig fin. Det jeg er nysgjerrig på er om veggene vi så var ferdige eller ikke. For de var horrible!

Lenke til kommentar

Standaren var veldig fin. Det jeg er nysgjerrig på er om veggene vi så var ferdige eller ikke. For de var horrible!

Ja, ryktene går vilt på dette området.

Selv tipper jeg på at det er sånn de skal være. De virket ferdige for meg, de hadde et lag med noe coating-greier som en uferdig vegg ikke ville hatt. Det ville vært langt mer tydelig om de var uferdige, for å si det sånn.

Noen som vedder mot? Regner med vi ikke får bekreftet endelig svar før de nye flytter inn til høsten. :)

Lenke til kommentar

Noen som vedder mot? Regner med vi ikke får bekreftet endelig svar før de nye flytter inn til høsten. :)

Joda, sendte mail jeg.

(De er sabla raske på å svare på mail. Tok 3 min.)

Hei. De veggene vi så på visninga til kubekollektivet på Nye Berg var de ferdige eller ikke? Og kommer det til å bli sånt på hele Nye Berg?

Jepp

og det er lov å spikre i "sponplate-veggene"

med vennlig hilsen

SiT Bolig v/kundekonsulent Monica

Herregud. Så grusomt.

Men digg at vi kan spikre i de, da =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...