Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det at studenter prater undervisningen er veldig respektløst. Det er ufattelig irriterende når man selv prøver å følge med. Tyder på manglende sosial intelligens rett og slett. Kanskje det er for vanskelig/lett for de som snakker, men de bør vise hensyn. Krogstad i strømningslære var veldig flink til å si ifra og fikk syklubbene til å holde kjeft. Synd det ikke er flere forelesere som han.

 

Franskmenn er forresten i en egen særklasse når det gjelder å snakke i timene. De lever godt opp til sin stereotypiske rolle som frekke.

Enig, Krogstad er et råskinn, og flink faglig :)

Lenke til kommentar

Kybernetikkstudentene er nok ikke spesielt kjedelige, men er kanskje litt mer...spesielle?

 

Du får det til å høres ut som om vi har autisme hele gjengen?

 

Bare så det er sagt, det er ikke vi som sitter i forelesning og løser rubiks kube og strikker...

Lenke til kommentar

Strikking er avslappende og gjør det lettere å konsentrere, pluss at da gjør man noe nyttig samtidig, og får spedd på studentøkonomien med billige plagg i tillegg. :)

Jeg klarer ikke å forstå hvordan det å gjøre noe annet enn følge med i mattetimen, gjør det lettere å følge med i mattetimen. Spesielt ikke når det man gjør er å stirre ned i garnet og tilsynelatende ikke følge med i det hele tatt. Er verdt å nevne at det virker å være like lite likt av foreleserne som det å prate.

Endret av Jonas
Lenke til kommentar

Er da billigere å kjøpe klær laget i Kina enn å kjøpe garn og strikke selv. Tar også mye lenger tid :p

Uansett om jeg hadde klart å strikke eller ikke så hadde jeg ikke greid å følge med på en forelesning samtidig som jeg strikker xD

Lenke til kommentar

Jeg har opplevd én gang at en foreleser har kommentert at noen i salen strikket («Kan noen gi meg svaret? Du som sitter og strikker, kanskje ...?»), og da påpekte han etterpå at det var helt greit, i tilfelle det skulle være tvil om det. Ingen grunn til noe annet heller - strikking er en lydløs aktivitet, i motsetning til kubing, som bråker noe avsindig.

Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke å forstå hvordan det å gjøre noe annet enn følge med i mattetimen, gjør det lettere å følge med i mattetimen. Spesielt ikke når det man gjør er å stirre ned i garnet og tilsynelatende ikke følge med i det hele tatt. Er verdt å nevne at det virker å være like lite likt av foreleserne som det å prate.

Har du noensinne strikket?

Lenke til kommentar

Jeg har opplevd én gang at en foreleser har kommentert at noen i salen strikket («Kan noen gi meg svaret? Du som sitter og strikker, kanskje ...?»), og da påpekte han etterpå at det var helt greit, i tilfelle det skulle være tvil om det. Ingen grunn til noe annet heller - strikking er en lydløs aktivitet, i motsetning til kubing, som bråker noe avsindig.

Skjedde akkurat det samme hos oss også en gang. Tror de færreste bryr seg om noen strikker eller sitter og tegner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...