Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Noen idé til hvor en gutt og en venninne kan bo sammen, uten å dele soverom?

Møblert dublett, der vi deler kjøkken og bad hadde vært konge.

Begge skal gå datalinjer, så helst nærme gløshaugen.

 

Denne virket jo bra og sier man bare deler kjøkken med 1 annen, men det var visst et annet "par", noe vi ikke er.

 

Tips? :)

Dere kan prøve å søke dublett på Voll studentby, eventuelt så kan dere prøve å få felles kjøkken i Frode Rinnansvei (SiT)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Stuck in friend zone?

Haha, dust. Det er kjæresten til bestekameraten min. ;)

 

Takk, vi har sett på Voll da broren hennes bor der. Virker egentlig greit. :)

De har vel også toer-kollektiv på Lerkendal studentby, men antagelig litt vanskelig å komme inn der pga få enheter og stor pågang.

 

Det er også dublett på Nedre Singsakerslette, men da deler dere kjøkken og bad med et annet par.

 

Dublett i Frode Rinnans vei = win.

De er gjort om til enkelthybler (dvs toer-kollektiv) nå. Men det går jo an å spørre SiT om de har noen ledige kollektiv der også.

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar
Stuck in friend zone?

Haha, dust. Det er kjæresten til bestekameraten min. ;)

 

Takk, vi har sett på Voll da broren hennes bor der. Virker egentlig greit. :)

De har vel også toer-kollektiv på Lerkendal studentby, men antagelig litt vanskelig å komme inn der pga få enheter og stor pågang.

 

Det er også dublett på Nedre Singsakerslette, men da deler dere kjøkken og bad med et annet par.

 

Dublett i Frode Rinnans vei = win.

De er gjort om til enkelthybler (dvs toer-kollektiv) nå. Men det går jo an å spørre SiT om de har noen ledige kollektiv der også.

Jeg vet forsåvidt egentlig det. Dublettene på Nedre singsakerslette er forresten med ett soverom. Jeg bor i en av dem, funker nok dårlig om du ikke vil dele seng.

Å få toer-kollektiv på Frode Rinnans vei tror jeg ikke skal være vanskelig overhodet.

Lenke til kommentar
Jeg vet forsåvidt egentlig det. Dublettene på Nedre singsakerslette er forresten med ett soverom. Jeg bor i en av dem, funker nok dårlig om du ikke vil dele seng.

Å få toer-kollektiv på Frode Rinnans vei tror jeg ikke skal være vanskelig overhodet.

Bor du alene eller sammen med en annen?

 

Det står at i dublettene i Vollabakken disponerer man to rom, hvorfor kan ikke begge brukes som soverom?

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar
Jeg vet forsåvidt egentlig det. Dublettene på Nedre singsakerslette er forresten med ett soverom. Jeg bor i en av dem, funker nok dårlig om du ikke vil dele seng.

Å få toer-kollektiv på Frode Rinnans vei tror jeg ikke skal være vanskelig overhodet.

Bor du alene eller sammen med en annen?

 

Det står at i dublettene i Vollabakken disponerer man to rom, hvorfor kan ikke begge brukes som soverom?

Jeg bor i en av dem. Det går muligens an, men det er to rom av SVÆRT forskjellig størrelse. Et soverom og en stue, har jeg innredet det som. Det ene har akkurat plass til skap og dobbeltseng, det andre er veldig stort. Så da må den ene personen sove i stua, som den andre personen også skal bruk som soverom. Jeg bor alene. Jeg kunne ikke bodd her med annet enn en kjæreste, å bo her med en kompis/venninne ville vært uaktuelt. Men det hadde jo gått, om man måtte.

Lenke til kommentar
Ser den! Men hvordan er det vanlig å bo på disse stedene? Deler du f.eks leilighet med en eller flere personer, eller er det mer normalt å bo på leilighet alene?

Jeg deler fellesarealer med 1 fyr. Passer meg helt utmerket, for jeg får mye mer kjøkken og bad for pengene. Det er en del som bor alene, men de fleste jeg kjenner deler med noen, alt fra 1 til 5 andre. Jo flere du deler med, jo billigere, stort sett. Standarden er at du har ditt eget rom, men deler kjøkken og bad (og ofte stue) sammen med noen.

 

Bor du alene nå plutselig herr Brun? :p

Lenke til kommentar
Ser den! Men hvordan er det vanlig å bo på disse stedene? Deler du f.eks leilighet med en eller flere personer, eller er det mer normalt å bo på leilighet alene?

Jeg deler fellesarealer med 1 fyr. Passer meg helt utmerket, for jeg får mye mer kjøkken og bad for pengene. Det er en del som bor alene, men de fleste jeg kjenner deler med noen, alt fra 1 til 5 andre. Jo flere du deler med, jo billigere, stort sett. Standarden er at du har ditt eget rom, men deler kjøkken og bad (og ofte stue) sammen med noen.

 

Bor du alene nå plutselig herr Brun? :p

På dubletten, ja. Men deler fellesarealer med en fyr (som jeg omtaler som "han jeg bor med").

Lenke til kommentar

Jeg søkte på fire jobber. Dro på fire intervjuer. Fikk alle fire. Sa nei til to. De to resterende er 11 timer til sammen, men begge er såpass interessante og givende at jeg ikke klarer å slutte med noen av dem. Dessuten får jeg gjort en del skolearbeid på jobb, og den ene jobben bestemmer stort sett selv når jeg skal jobbe.

 

Men jeg har jobbet ved siden av skolen siden jeg var 15 og har en del gode attester, da er det betraktelig lettere å få jobb.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...