Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det mulig å installere egen oppvaskmaskin på SiT sine hybelleiligheter?

Redigert: Nå er det sent, jeg leste vaskemaskin.

 

Kan ikke tenke meg at man får inn en oppvaskmaskin uten å bygge om kjøkkenet noe, så spørs vel hvor gira SIT (med stor I) er på det.

Endret av trøls
Lenke til kommentar
Er det ikke lenger noe sted å få gratis kondomer og glidemiddel, nå som sjappa på stripa tydeligvis er stengt?

Legekontoret, lite gult bygg rett utenfor Perleporten. Om jeg husker rett da.

 

Her på Nedre singsakerslette er det lagt opp til det, med ekstra kran og avløp. Om det er plass, er en annen sak.

For oppvaskmaskin, på kjøkkenet?

 

Jeg ser det er plass for vaskemaskin på badene på NSS, men det er en litt annen sak. :)

Lenke til kommentar
Jeg ser det er plass for vaskemaskin på badene på NSS, men det er en litt annen sak. :)

Tja. Man ønsker jo å kunne komme inn på badet.

Der jeg bor er det bakerst i et ganske romlig bad, men det er vanlig hybel da.

 

Kan ikke tenke meg at man får inn en oppvaskmaskin uten å bygge om kjøkkenet noe, så spørs vel hvor gira SIT (med stor I) er på det.

Da er de nok neppe noe særlig innstilt, i og med at det står i boligreglementet at det er forbudt å installere egen oppvaskmaskin/vaskemaskin. :p

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar
Det er mest sannsynlig mengden og ikke innholdet som gjør om du blir kastet ut. Vet om flere som bare holder seg innen 10gb grensen og laster ned masse film og musikk.

 

De kan vel ikke overvåke nettbruken til de som bor der vel?

Nei, men de er kjent for å reagere resolutt om de får henvendelse fra detektivene til rettighetshaverne om at de har funnet ulovlig fildeling på den og den IP-adressen. Noe som skjer fra tid til annen.

Lenke til kommentar
Noen som har lyst til å være støttekontakt til en stakkar som er senoppmeldt i objektorientert programmering (java) og føler seg meget, meget blank? Lover jeg tar det meste etter litt starthjelp ;D

 

Edit: Trenger egentlig "bare" å bli forklart et LF eller to stegvis på msn eller lignende, må si det er litt forskjell på Java og matlab.. ;)

 

Det er ca tusen studasser som er på sal og kan hjelpe. (saltider på its learning) Er også et chat rom hvis du trenger rask hjelp (info på its learning også)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...