Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Alle dere som planlegger å studere ved NTNU og sliter med bosted, gjør som meg. Finn en kjæreste som har leilighet! Dingdingding. Kanskje litt mer enn et steinkast vekk fra Gløs i mitt tilfelle (selv for svært flinke eiendomsmeglere), men pæng i kassa!

Hvor da? www.finnkjæresteitrondheimførmanharflyttetdit.com? :p

Sånn sett gjelder tipset mitt også for de som har bodd i Trondheim litt fra før og kun ønsker å flytte korte avstander!

Men ja, jeg ville definitivt sjekka ut den sida! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor velge en relevant sommerjobb?

 

Man får mye mer igjen for å velge noe uvant og vokse med oppgaven. Penger er ikke alt - men selv en enkel plankekjøringsjobb gir greit med penger om man orker å jobbe.

 

Spesielt nå som du enda ikke har lært så mye at det virkelig har noe for seg ute i arbeidslivet. Finn på noe helt utenkelig - og få nyttig erfaring.

 

Legg sammen relevant (sommerjobb) og (nyttig) erfaring. Relevant erfaring. Viktigere enn en eller annen høggerjobb som en burde blitt ferdig med på ungdomsskolen.

Lenke til kommentar
70 m2. :)

 

Noen av de nye på Berg så jo kurante ut.

Bor du alene på 70 kvadrat? God damn.

77/2m2 på Ila for 2250,- pr mnd, fornøyd med det jeg.

77 kvadrat for 4500 i måneden? Uten at du har pult noen/kjenner vedkommende som leier ut/er i familie? Herregud.

 

Av og til er det kjekt med rike foreldre som gjør det mulig å kjøpe leilighet tidlig. :ermm:

 

Å leie er noe herk... penger ut vinduet, og det blir dyrt om man vil bo godt.

Det er først penger ut vinduet når det overstiger rentene du betaler for lånet om du eier.

Lenke til kommentar

Hehe. Hva skal jeg sette på "når jeg ikke vil ha boligen lengre" datoen da? Kan jeg vite det, kanskje er jeg fornøyd og vil bo der i fem år eller ufornøyd og ønsker å bytte snarest mulig?

 

Beklager alle spm men skal jo flytte hjemme fra for første gang, og da satser jeg på å få det bra med minst mulig stress! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...