Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Hmm, hvor og hvordan kunne man få det? Flere muligheter?

7440997[/snapback]

Fra guru sine sider:

"Vi starter utdelingen onsdag 6. desember klokken 10:00 på vårt kontor i Høyskoleringen 3. Vi har kun fått 50 lisensnøkler fra Microsoft i denne runden, men vi skal få påfyll ganske snart."

"Windows Vista blir ikke lagt ut på MSDNAA Software Center i første omgang pga. tekniske problemer hos vår leverandør, eAcademy. Vi vil legge ut beskjed på vår hjemmeside når disse problemene er løst."

Så det kommer vel snart, orker ikke å reinstallere før etter jul uansett.

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Business Edition. Ultimate eller hva den heter kommer i januar/februar.

7441071[/snapback]

Får vi Ultimate også gjennom Guru/MSDNAA?

Og, er det mulig å få brukt flere enn 10 lisensnøkler gjennom MSDNAA på noe vis? Slette kontoen, opprette en ny f.eks.?

7441088[/snapback]

Ja.

Tvilsomt.

Lenke til kommentar
Btw, vista sux. Er sånn 2 nye funksjoner utenom superfancy GUI som krever superduperpc, og de funksjonene er knapt nyttige..

7441150[/snapback]

Det finnes et utall tråder om dette, denne tråden har vel allerede sklidd ut ganske mye, vi kan godt holde hos halveis til NTNU-relaterteting ihvertfall...

AtW

Lenke til kommentar
Tenk så kjekt det hadde vært å hatt ex.phil på slutten av 1600-tallet. Da hadde det bare blitt 206 sider pensum.  :(

7441494[/snapback]

Hadde jeg hatt det rundt år 0 så hadde jeg klart meg strålende. Det er de tullingene i middelalderen som ikke klarer å bli enige om noe annet enn at gud finnes som irriterer meg.
Lenke til kommentar

Evig takknemlig Steffy! Skal bli godt å se over den for å få oversikt.

Er det flere enn meg som tenker at den første halvdelen av boka (fram t.o.m. Kant) er egentlig alt en trenger for en grei karakter (les bestått)? Ser at eksamensoppgavene som regel spør etter Platon og Aristoteles, krydret med Descartes, Kant og Hume. Riktig nok kommer Popper, Kuhn og Darwin innimellom, men en har jo mulighet til å velge bort de oppgavene.

Selv har jeg bare kommet til Kant, og føler at det begynner å bli litt mange forskjellige meninger å holde styr på...

Lenke til kommentar

Er to emner som inneholder litt DAK, med for å ta et av de må jeg ha bestått arkitektur 1 og 2 eller Prosjektering av bygninger og konstruksjoner og Bygningsfysikk GK.

Får nøye meg med det jeg har da.

Takker for linken, tenkte ikke på å se der selv :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...