Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Argh, faen. Fikk nettopp vite at jeg visstnok mangler hjemmeøving(er) i kretsteknikk, og kun har 6 av 10 auditorieøvinger godkjent i matte. Førstnevnte er jeg ikke sikker på, men sistnevnte VET jeg er feil. Har levert nesten samtlige, og har ikke gjort det sååå ræva. Så nå må jeg sende mail frem og tilbake. Akk, tiltak......

Har vel forresten eksamen omtrent samme datoer som Zethyr, men min liste blir:

9., 11., 15., og 19.

7390087[/snapback]

Jasså, ikke sikker på om du har levert nok? *stryke fra godkjenningslista* :devil:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
står det noe spes på vitnemålet, om man leverer blankt i et fag ei gang?

7397310[/snapback]

På det vanlige vitmålet står det jo bare hvilke fag du har stått i,men du kan vel få en liste over alle oppmeldte eksamener også, og da står det "trekk under eksamen" eller noe

AtW

7398253[/snapback]

På endelig vitnemål står det vel termin for eksamen. Dvs høst eller vår pluss årstall for de fleste fagene, sommer for de fagene man har kontet. Er ihvertfall det som står på studweb. Tviler imidlertid på om det spiller noen rolle for potensielle arbeidsgivere, ihvertfall for min del.

Hmm, potensielle areidsgivere? Rema1000? NTNU renhold? Tviler på at noen andre har lyst på meg.

Lenke til kommentar
står det noe spes på vitnemålet, om man leverer blankt i et fag ei gang?

7397310[/snapback]

På det vanlige vitmålet står det jo bare hvilke fag du har stått i,men du kan vel få en liste over alle oppmeldte eksamener også, og da står det "trekk under eksamen" eller noe

AtW

7398253[/snapback]

På endelig vitnemål står det vel termin for eksamen. Dvs høst eller vår pluss årstall for de fleste fagene, sommer for de fagene man har kontet. Er ihvertfall det som står på studweb. Tviler imidlertid på om det spiller noen rolle for potensielle arbeidsgivere, ihvertfall for min del.

Hmm, potensielle areidsgivere? Rema1000? NTNU renhold? Tviler på at noen andre har lyst på meg.

7400093[/snapback]

Jaja, men det er jo irrelevant om du strøk eller leverte blankt, årstiden og årstallet som stårpå vitnemålet er det samme uansett.

AtW

Lenke til kommentar

snip

Jaja, men det er jo irrelevant om du strøk eller leverte blankt, årstiden og årstallet som stårpå vitnemålet er det samme uansett.

AtW

7400297[/snapback]

Nja, har ikke erfart det selv, men har hørt at tidligere F'er blir ført på før endelig karakter, type at det står FFD f.eks. istedenfor bare D. Bare noe jeg hørt....

Lenke til kommentar

snip

AtW

7400297[/snapback]

Nja, har ikke erfart det selv, men har hørt at tidligere F'er blir ført på før endelig karakter, type at det står FFD f.eks. istedenfor bare D. Bare noe jeg hørt....

7400963[/snapback]

Det er ihvertfall før min tid, og jeg har nok godt på NTNU lengre enn de fleste her i tråden virker det som. (de fleste ser ut til å være førstiser).

AtW

Lenke til kommentar
Er alle oppslukt med eksamenslesing siden det er så lite aktivitet her?

Andre her inne som har medisin for ikke-medisinere? Hvordan skal dere forberede dere til eksamen? Har dere vært på forelesninger?

7430265[/snapback]

Var på to forelesninger... Vet ikke helt hvordan jeg skal forberede meg. Kanskje regne ganske eksamensoppgaver?

Lenke til kommentar
Er alle oppslukt med eksamenslesing siden det er så lite aktivitet her?

Andre her inne som har medisin for ikke-medisinere? Hvordan skal dere forberede dere til eksamen? Har dere vært på forelesninger?

7430265[/snapback]

Var på to forelesninger... Vet ikke helt hvordan jeg skal forberede meg. Kanskje regne ganske eksamensoppgaver?

7430377[/snapback]

Sett på gamle eksamner, ikke rakettforskning akkurat. Kjekt med forelesningene på video og. Skal lese til med. for ikke-med. samtidig som jeg leser til nettbaserte multimediasystemer. Ikke VM i vanskelig det heller.

Lenke til kommentar
Jeg begynner å bli drittlei eksamenslesing, så jeg prøver å få opp humøret med å spille litt WoW i stedet.

7430409[/snapback]

Smart. Jeg har sett 10 sesonger South Park. Hjalp litt.

7430595[/snapback]

Har sett et 10-talls episoder med Mythbusters jeg. Ja, nå går sikkert eksamen kjempeflott. :thumbup:

Lenke til kommentar
Noen som forresten har kjøpt det lille ex.phil heftet alle snakker om? Er det så bra som de skal ha det til?

7433346[/snapback]

Jeg har det heftet. "Repitisjonshefte for Examen Philosophicum" som det så velartikulert heter. Det er en oversikt over alle personene nevnt i ex.phil-boka, men det er delt opp i Problem, Teori/Løsning, samt flere underdeler som er relevant for hver enkelt tenker. Tror man uansett kommer langt ved å repetere oppsummeringene i den vanlige ex.phil-boka, så er ikke et must å ha det heftet.

Endret av skag1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...