Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
5. 9. og 12. desember her. Helt greit egentlig, godt å være ferdig tidlig slik at jeg kan jobbe og tjene litt gronker og gryn til jul. Men faen, får jo ikke sove, selv etter å ha lest 4 kapittel i ex.phil. Noe må være fryktelig galt!

7390040[/snapback]

Hva er mest av 100 gronker og 100 gryn, egentlig?

Lenke til kommentar

Det ryktes at det er bedre å levere blankt enn en svært dårlig eksamensbesvarelse som man må gjenoppta senere grunnet regelen om kun én forbedring pr. år.

Ved å levere blankt regnes det som trekk fra eksamen, og man kan melde seg opp igjen i flere emner til våren.

 

Stemmer dette?

Bare lurer, i tilfelle jeg får om ting jeg ikke har peiling om på eksamen.

Lenke til kommentar
Det ryktes at det er bedre å levere blankt enn en svært dårlig eksamensbesvarelse som man må gjenoppta senere grunnet regelen om kun én forbedring pr. år.

Ved å levere blankt regnes det som trekk fra eksamen, og man kan melde seg opp igjen i flere emner til våren.

 

Stemmer dette?

Bare lurer, i tilfelle jeg får om ting jeg ikke har peiling om på eksamen.

7391046[/snapback]

 

Jeg vet ikke om du går på siving,men leverer du blankt,så kan du konte/ta det til våren ja (avhengig av om du går på siving eller ikke). (mulig ikke alle fag går om våren på frie fag,har ikke helt oversikten).

 

NTNU har et opplegg som belønner stryking veldg godt.

 

AtW

Lenke til kommentar

Om du stryker(men prøver) på en eksamen kommer det vel opp på vitnemålet at du har strøket, om du leverer blankt står det ingenting. Konter er forøvrig ingenting å trakte etter, det er ikke noe moro å måtte lese midt på sommeren når man enten vil ha ferie eller jobber 9-5. Kjedelig å lese når alle andre er ute og slapper av eller fester.

Lenke til kommentar
Hva har jeg gått glipp av nå?

7391635[/snapback]

 

100 grunker og 100 gryn-greia er henta fra Bård og Harald sin parodi på norsk film generelt og døden på Oslo S spesielt som de hadde på ut i vår hage (se det på NRK nett-TV, det var programmet mellom åpen post og team antonsen), og først var referansen morsom, så var grafen morsom, og så var det at du involverte diskret matematikk med O(gryn) morsomt.

 

Men man burde kanskje ha sett programmet. Eller kanskje det bare var jeg som syntes det var morsomt.... Jeg lo nå i alle fall..

Endret av Medrakil
Lenke til kommentar
Om du stryker(men prøver) på en eksamen kommer det vel opp på vitnemålet at du har strøket, om du leverer blankt står det ingenting. Konter er forøvrig ingenting å trakte etter, det er ikke noe moro å måtte lese midt på sommeren når man enten vil ha ferie eller jobber 9-5. Kjedelig å lese når alle andre er ute og slapper av eller fester.

7392109[/snapback]

 

Leverer det blankt, så står det vel "kandidaten trukke seg fra eksamen" eller noe liknende,men hvem bryr seg om det? Resultatet er det samme stryk eller trekk.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...