Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
@Flin: tilbudet mottas med glede.

@Moyner: jeg er enig.

Uansett send meg en PM. Til våren skal jeg ha inføring i kvante, termofysikk og kanskje astro. Pluss et par andre fag av mindre interesse. Du kan jo bli med på en forelesning iallefall og så kan jeg fortelle deg litt om linjeforeninga til fysikk og mattematikk.

Lenke til kommentar

Uansett send meg en PM. Til våren skal jeg ha inføring i kvante, termofysikk og kanskje astro. Pluss et par andre fag av mindre interesse. Du kan jo bli med på en forelesning iallefall og så kan jeg fortelle deg litt om linjeforeninga til fysikk og mattematikk.

Godt å se at du jakter på guttene mens de fortsatt er unge.

Lenke til kommentar

(siving) Fysikk og matematikk / fysmat er vel nabla, delta er vel (bachelor/master) matematikk og fysikk. ;) Tror forresten nettsidene til delta har blitt hacket av russere, er det linjedelta.net som er den nåværende nettsiden?

Lenke til kommentar
Det er 20. november.

Etter Chapter 7 tar vi litt fra Chapter 16 (kvikkleireras), mye fra Chapter 17 (elver og deltaer), noe fra Chapter 18 (havet), Chapter 21 (ørkener), Chapter 22 (isbreer/istider.) Siste forelesning blir onsdag 25.nov.

Nå forstår jeg pent lite.

Du har forstått helt rett. Det er foreleseren som ikke respekterer kalenderen. Et altfor vanlig fenomen på NTNU.

Lenke til kommentar

På ungdomsskolen så hadde jeg fransk som valgfag i tre år. Jeg har dessverre ikke hatt muligheten til å kunne fortsette med fransk på videregående men jeg vurderer å ta opp fransk når jeg begynner på Stasvitenskap neste høst. Jeg lurer på da hvilke muligheter jeg ha på de forskjellige universitetene, de som er meste aktuelle er UIO,UIB og NTNU. Og om det er i det hele tatt er å anbefale å begynne med fransk, på så godt som et nybegynner nivå. Så jeg lurer på om noen vet hvordan dette er på akkurat på NTNU?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...