Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men om du ikke leverer elektronisk skal det vel ikke være så veldig farlig? Et par hundre ord kan lett "flettes" inn om du f.eks. setter avsnitt til inntrykk, i stedet for linjeskift. Men uansett, 300 ord for eksempel, vil være mindre enn en tredjedels side med enkel linjeavstand, så det blir ikke så veldig mye mer en og en halv.

Lenke til kommentar
Sitter og skriver en kunsthistorie-seminaroppgave. Lengden skulle være på ca. 2000-2500 ord. Jeg begynner å nærme meg 2300, og er ikke på langt nær ferdig. Hvor mye kan jeg overstige 2500 ord før det trekker ned? :p

Så lenge du holder deg under 3000 og det ekstra du skriver ikke er altfor unødvendig, skal det helt sikkert gå greit.

Lenke til kommentar

Tænks!

En liten ting til! Jeg bruker fotnoter i teksten jeg skriver. Skal jeg i tillegg til dette føre opp litteratur jeg har brukt mens jeg skrev oppgaven? Eller skal jeg summere opp kildene på slutten av oppgaven i vancouver-stil? Det står ikke noe om fotnoter på VIKO, så er litt forvirret.

Lenke til kommentar

Jeg ble erklært tjenesteudyktig pga. fotskade. Ved nærmere ettertanke er jeg ikke så veldig trist for det. :p (EDIT: Vel, hvilket valg har jeg? Synthetic Happiness FTW.)

En lærer hjelper meg å planlegge besøket til skolen og har skaffet meg losji (hyggelig kar).

Endret av Emomilol
Lenke til kommentar

Det er vel ikke så mye spennende å se på for fysikkstudenter, med mindre det er en veldig sprek lab som foregår der og da. Misforstå meg rett, fysikk kan være veldig moro, men det er ikke en god tilskuersport :)

Å gå litt rundt i realfagsbygget og få sett på Trondheim som studentby er nok det som vil gi deg mest utbytte - selv om det sikkert kan være greit å få sett på en forelesning eller to, så er det ikke alltid sånn at det er den mest spennende delen av studiet. Få en smakebit på studiebyen - det er langt viktigere enn å få et bruddstykke av studiene du ikke forstår!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...