Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Tviler ikke. Lure folk, gitt.

 

 

UKEåpninga var fantastisk. Enda bedre enn jeg trodde. Eneste var at jeg holdt på å fryse av meg fingrene når vi sto på trappa utenfor hovedinngangen og spilte. SATAN så vondt! Hybelfesten nede på strindens etterpå var epic, rett og slett. Konge!

 

God UKE, alle sammen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har fått Windows 7 og eduroam til å fungere sammen?

 

http://www.ntnu.no/itinfo/read_article.php?aid=485

 

Har følgt den uten hell. Får beskjed om at den ikke kan validere sertifikatet og når jeg sier at den skal koble seg til uansett skjer ikke det.

 

 

Se på kommentaren som er postet der og.

 

http://www.oucs.ox.ac.uk/network/wireless/...uroam/windows7/

 

Jeg fulgte denne oppskriften da jeg satte det opp forrige måned. Du må bare endre servernavnet til radius.ntnu.no eller hva enn den heter.

Endret av villalobos
Lenke til kommentar
Hvis man egentlig skulle begynt i 4. klasse, men har et emne fra 1. klasse man ikke har tatt, da må man ta 3. klasse "på nytt". Har dette noe å si i praksis? Er det ikke bare å melde seg opp til 4. klasseemnene som vanlig og ta dette 1. klasseemnet i løpet av året?

 

Det eneste som skjer når du mangler emner fra to år eller mer tilbake i tid er at ikke vil være oppført på det årskurset du teknisk sett er på. M.a.o, går du fjerde året men mangler fag fra første, så vil det i systemet til fakultetet stå at du går tredje.

 

Det er har vel ingen betydning før du eventuelt må begynne å søke om dispensasjon for å få ta ut masteroppgave det femte året, men selv det skal visstnok kun være en formalitet.

Lenke til kommentar
UKEåpninga var fantastisk. Enda bedre enn jeg trodde. Eneste var at jeg holdt på å fryse av meg fingrene når vi sto på trappa utenfor hovedinngangen og spilte. SATAN så vondt! Hybelfesten nede på strindens etterpå var epic, rett og slett. Konge!

Hadde vært en lang ventetid uten genial underholdning, det må sies. Flott spilt!

Lenke til kommentar

Samme for den i Olav Tryggvasons gt. så vidt meg bekjent. Og den er aldri døgnåpen. Det bare virker slik frem til du kommer dit litt over halv fem en lørdags morgen etter å trasket byen på tvers og er klar for en burger eller to.

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...