Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor disser folk fysmat?

 

Hadde tenkt å søke meg inn der.. =/

7336906[/snapback]

 

Ingen spesiell grunn, kun gammel tradisjon som særlig 1.klassinger er flinke til å ta i bruk. Det er akkurat det samme som at de flese data/komtek-studenter ser ned på EMIL. Det startet helt sikkert, som AtWindsor skriver, som misunnelse.

Lenke til kommentar
Hvem faen er misunnelige på EMIL?

7337318[/snapback]

Datanerdene som misunner de med en noe oppegående sosial intelligens :)

7337760[/snapback]

Aeham? Om man fatter hvorfor det er gøy å kødde med greenpeace så fatter man hvorfor det er gøy å kødde med EMIL. På samme måte som jeg disser enkelte venners kommunist-studier.
Lenke til kommentar
Hvem faen er misunnelige på EMIL?

7337318[/snapback]

Datanerdene som misunner de med en noe oppegående sosial intelligens :)

7337760[/snapback]

Aeham? Om man fatter hvorfor det er gøy å kødde med greenpeace så fatter man hvorfor det er gøy å kødde med EMIL. På samme måte som jeg disser enkelte venners kommunist-studier.

7337822[/snapback]

 

EMIL'erne er de som kommer til å sikre oss med energi i fremtiden :)

Lenke til kommentar
Så det stemmer ikke at fysmatfolk er altfor teoretiske og sliter med å få seg jobb etter endt utdanning? (jfr. fysmatvitsene til DrKarlsen)

7337780[/snapback]

Hehe, de er vel neppe mer teoretiske eller sliter mer en folka som studerer matte på frie fag...

 

Men joa, endel mener fysmat er for teoretisk, det er litt smak og behag, til siving-linje er det ganske teoretisk. Som jeg har sagt tidligere, så synes jeg jobbmarkedet virker mindre variabelt for fysmatere, det er liksom ikke helt hallelulja når det er gode tider, men ikke helt foreferdlig i nedgangstidene heller.

 

AtW

Lenke til kommentar
EMIL'erne er de som kommer til å sikre oss med energi i fremtiden  :)

7338496[/snapback]

Prft. Det er de som avtjener verneplikten som kan sikre oss energi i fremtiden, så fort man innser at "No nukes!!1"-partiene bør ryddes av banen :tease: Det meste av teknologien har vi allerede, og det som trengs å forskes mer på er det fysmatere som klarer.
Lenke til kommentar
Hvorfor disser folk fysmat?

 

Hadde tenkt å søke meg inn der.. =/

7336906[/snapback]

Er det noen som har møtt en fysmatter som er på 5 året og som kan snakke om noe annet enn fysmat? Evt. har du møtt en ute i det hele tatt?

7339729[/snapback]

 

Min søster gikk ut med middelmådige karakterer og fikk etter et par mnd jobb i Deloitte. Fysmat'er.. Vil anslå at hun er betraktelig mer sosialt oppegående enn 50% av dette forumet..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...