Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor må jeg gå hvis jeg må ha noen til å skrive under på at jeg går på skole, lapp til vernepliktskontoret?

NB: HASTER

Så, så. Sender du den i morra, og skriver dagens dato på er det ikke noe stress :) For øvrig var det hos Studentservice jeg fikk signert min, eller rettere sagt, de fyller ut et ferdiglaget formular fra NTNU fordi stempelet er for stort for slippen fra VPV (!).

Lenke til kommentar
Å hurra. Opptaksprøver til fysmat i dag. Det var ikke gøy. Har stått en halvtime i dusjen, men håret lukter fortsatt fisk.

Sånn går det når man velger den mest talentlause utdanningen man kan ta ved NTNU.

Svært så bitter man var da, har en fysmater stukket av med jenta du likte eller noe?

Lenke til kommentar
Å hurra. Opptaksprøver til fysmat i dag. Det var ikke gøy. Har stått en halvtime i dusjen, men håret lukter fortsatt fisk.

Hæ?

Hæ hæ? Var vel strengt tatt opptaksprøver til nabla, og ikke fysmat, men det regner jeg med de fleste skjønte.

Håret lukter fortsatt fisk. Helvete, snart immball jo!

Sånn går det når man velger den mest talentlause utdanningen man kan ta ved NTNU.

Ehh, ok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...