Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ØVINGSOPPLEGGET

Øvingsopplegget er obligatorisk og gjennomføres individuelt og i grupper på 4-5 studenter. Studentene kan selv sette sammen grupper ved å sende mail til følgende mailadresse ([email protected]) med navn på alle som er med i gruppen (4 eller 5). Dette må skje før tirsdag 1. september 2009. Etter 01.09 vil gruppekoordinator sette sammen grupper for de øvrige studentene basert på lister over hvem som er oppmeldt i emnet.

Det står det i Fagplan TIØ4258 høst 2009.doc, som i alle fall jeg har på it's learning.

Lenke til kommentar

Hei, sitter og er usikker på om jeg skal velge Digital Kommunikasjon eller Audioteknologi nå i høst. Har mest lyst å velge audio, men på den andre siden føler jeg at det er smart å velge Digkom slik at jeg virkelig får lært grunnleggende signalbehandling.

 

Noen som har hatt et av disse fagene og kan fortelle meg litt om dem?

Lenke til kommentar
I dag tok Stripa motet fra meg. 7 par som driver med dans, potensielt medlemskap i NITO, UKA, Tekna for etthundrede gang, for ikke å glemme at jeg kan bli kokk på Samfundet. Dette er nesten ubehagelig synes jeg. Er sjeleglad jeg ikke har så mye på Stripa å gjøre.

 

Er digg med gratis kaffe og vafler da :p Men nå er jo opptaket til Uka ferdig!

Lenke til kommentar
Å herregud. Hadde forelesning med Lars sydnæs i dag.

Herregud.

 

I stedet for Selberg?

Jes. Vikar.

Sydnæs var mildt sagt en smule sær.

 

Hehe, da var vi sikkert i samme forelesning. Han var veldig "god" til å trekke ut det viktigste i hvert fall :tease: . Er nesten så jeg ikke orker to timer til med han i morgen tidlig. Må sørge for drikke møøøøe kaffe først.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...