Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-120696
Er det noe stress å få byttet seminaret som står på tmeplanen i exphil? Jeg så det var mange seminargrupper og skulle gjerne likt å bytte. Vet dere hvem som er ansvarlig for seminarene, eventuellt hvem jeg kan ta kontakt med?

 

 

Det er bare å gå en annen plass.

 

Men risikerer jeg ikke at det ikke er ledig der?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det mulig å sette seg i kø for fastlege på Gløshaugen, eller må man sjekke innom støtt og stadig for å se om det er noen ledige?

Du kan bestille time via taletuten eller SMS.

 

http://sit.no/legesenter/

 

EDIT: Beklager. Misforsto helt og totalt. Det er ikke forbudt å finne seg en fastlege andre steder i byen heller, det blir bare litt mer reising når man skal til legen.

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar

Jeg har fastlege i Vollabakken. Funker kjempefint det også. MÅ ikke ha det på Gløshaugen. Bare du slipper unna Heimdal osv, så er det ikke noe problem. Det å dra til legen er ikke en rutinesak, så en liten gåtur skader ikke fremfor det å vente i kø for å bli tildelt fastlege.

Lenke til kommentar

Hvis det er strinda legesenter så hold deg unna. Jeg har de, var syk like rundt nytt år. Prøvde å få kontakt med de i over en uke per telefon, ingen lykke.

 

Hele saken endte med at jeg gikk til legevakta, men der fikk jeg kjeft for at jeg ikke var hos fastlegen min. Jeg fant ut at det var bedre å risikere døden enn å slite seg gjennom sånt forbanna tull.

 

Jeg døde ikke.

Lenke til kommentar

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
Hvis det er strinda legesenter så hold deg unna. Jeg har de, var syk like rundt nytt år. Prøvde å få kontakt med de i over en uke per telefon, ingen lykke.

 

Hele saken endte med at jeg gikk til legevakta, men der fikk jeg kjeft for at jeg ikke var hos fastlegen min. Jeg fant ut at det var bedre å risikere døden enn å slite seg gjennom sånt forbanna tull.

 

Jeg døde ikke.

Rundt nyttår hadde de ikke åpnet enda, det kan forklare problemet ditt. Har vært der noen ganger selv, hyggelige folk, og mye kortere ventetid enn mange andre steder.

Lenke til kommentar
Når man tar 2 årig master, er det da mulig og ta pause ett år eller dra det over 3 år? Er det mulig og nå i starten av semesteret droppe dette året, eller bare ta noen fag for så og ta resten neste år?

Når du har tatt minimum 30 studiepoeng ved NTNU kan du søke om permisjon i inntil ett år uten å oppgi grunn. Du kan selvfølgelig også søke om å ta deltidsstudier/få redusert studiebelastning over lengre tid.

Lenke til kommentar
Når man tar 2 årig master, er det da mulig og ta pause ett år eller dra det over 3 år? Er det mulig og nå i starten av semesteret droppe dette året, eller bare ta noen fag for så og ta resten neste år?

Når du har tatt minimum 30 studiepoeng ved NTNU kan du søke om permisjon i inntil ett år uten å oppgi grunn. Du kan selvfølgelig også søke om å ta deltidsstudier/få redusert studiebelastning over lengre tid.

 

Ok. Men går det og søke om perision for dette året enda studiene har startet, eller må jeg si i fra god tid i forveien?

Lenke til kommentar
Hvis det er strinda legesenter så hold deg unna. Jeg har de, var syk like rundt nytt år. Prøvde å få kontakt med de i over en uke per telefon, ingen lykke.

 

Hele saken endte med at jeg gikk til legevakta, men der fikk jeg kjeft for at jeg ikke var hos fastlegen min. Jeg fant ut at det var bedre å risikere døden enn å slite seg gjennom sånt forbanna tull.

 

Jeg døde ikke.

Rundt nyttår hadde de ikke åpnet enda, det kan forklare problemet ditt. Har vært der noen ganger selv, hyggelige folk, og mye kortere ventetid enn mange andre steder.

 

Feil. Jeg er 100% sikker på at det hadde åpent når jeg ringte. Jeg blir nesten litt oppgitt over at du tror at noen er så dumme at de prøver å kontaktet et legesenter som ikke er åpent.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12348972834

Hvor lang tid tar det for studweb og it's learning å korrespondere? Hadde vært digg å fått opp de rette fagene på It's Learning FØR de begynner...

Lenke til kommentar
Hvis det er strinda legesenter så hold deg unna. Jeg har de, var syk like rundt nytt år. Prøvde å få kontakt med de i over en uke per telefon, ingen lykke.

 

Hele saken endte med at jeg gikk til legevakta, men der fikk jeg kjeft for at jeg ikke var hos fastlegen min. Jeg fant ut at det var bedre å risikere døden enn å slite seg gjennom sånt forbanna tull.

 

Jeg døde ikke.

Rundt nyttår hadde de ikke åpnet enda, det kan forklare problemet ditt. Har vært der noen ganger selv, hyggelige folk, og mye kortere ventetid enn mange andre steder.

 

Feil. Jeg er 100% sikker på at det hadde åpent når jeg ringte. Jeg blir nesten litt oppgitt over at du tror at noen er så dumme at de prøver å kontaktet et legesenter som ikke er åpent.

Jeg tror han mener at du snakker om et annet legesenter... Ikke særlig logisk at strinda legesenter skulle ligge på moholt, heller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...