Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Offisielt selger de ikke noen ting på noen av kjellerne. Og hvis de, hypotetisk sett, gjorde det, så ville det nok være smartest å la være å diskutere om det på offisielle forum, da det hypotetisk sett kunne fått alvorlige konsekvenser om noe slikt ble kjent for offentligheten.

 

Bare sånn rent hypotetisk.

 

*er paranoid*

 

:p

 

Jeg tviler på at snakk om dette begravd i en giganttråd på hw.no har særlig effekt når det er tusenvis av mennesker som vet hvordan det foregår, inkludert, SiT, brannvesnet og politiet.

 

AtW

Lenke til kommentar
Jeg tviler på at snakk om dette begravd i en giganttråd på hw.no har særlig effekt når det er tusenvis av mennesker som vet hvordan det foregår, inkludert, SiT, brannvesnet og politiet.

 

AtW

Du har nok et poeng. De kjellermenneskene jeg vet om er iallefall en smule paranoide i forhold til dette.

 

så sånn jeg har forstått det så er det vanlig med medbrakt drikke, men en kan både få kjøpt kaker å brus... :)

Ja. Men jeg tror faktisk det var litt uglesett å ta med egen drikke, for da taper de penger på "brussalget" sitt. :p

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar

Noen som har hatt TET4100 KRETSANALYSE her? Tenkte jeg skulle prøve å få kjøpt Electric Curcuits (Nielson, Riedel) fra iBok, men det var jo 3 forskjellige utgaver der. 2004 utgave, 2007 utgave og 2008 utgave. Den første går for 150+kr, mens de to senere går for 350+kr. Noen som vet om jeg kan kjøpe 2004 utgaven og spare noen grunker?

 

EDIT: Stiller samme spørsmål angående 2003 og 2007 versjonen av Physics for Scientist and Engineers boka.

Endret av Turbosauen
Lenke til kommentar
Noen som har hatt TET4100 KRETSANALYSE her? Tenkte jeg skulle prøve å få kjøpt Electric Curcuits (Nielson, Riedel) fra iBok, men det var jo 3 forskjellige utgaver der. 2004 utgave, 2007 utgave og 2008 utgave. Den første går for 150+kr, mens de to senere går for 350+kr. Noen som vet om jeg kan kjøpe 2004 utgaven og spare noen grunker?

Ifølge her er den "offisielle" fagboken 7th edition, altså 2004.

 

Og etter det jeg husker så er øvingsopplegget osv ganske uavhengig av boken, så det er ingenting i faget som egentlig står og faller på at du har eksakt rett utgave av boken. Og det er samme fyren som har nå som da jeg tok faget, så jeg vil tro det er samme greia fremdeles.

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...