Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nabla! AI! :p

 

Fikk mail fra nett.ass er et kjent problem hos meg, de jobber med saken. Jippi!

 

Jeg kan også fortelle dere at det ikke skjer noe med delta i dag. Vårt opplegg begynner i morgen. Må se å få lagt ut fadder planen snart. Kanskje nå.

 

Hvis du er fra delta og har spørsmål om fadder opplegget så kan du ta kontakt med fadder ansvarlig, det finner du på nettiden, eller meg.

 

*Oppdaterer nettside*

 

PS: Sjekk Delta - Fadderuka 09 på facebook.

 

Hvem er du?

Lenke til kommentar

Vel jeg har ikke for vane å spre personal opplysninger over alt på internett. Beklager. Jeg er bare en som ønsker å spre informasjon til deltas medlemer, noe vi er så alt for dårlige til det.

 

Jeg er fadder. Hva styreverv angår så får vi se hva som skjer i år. Er ikke så veldig opptatt av styrer, viktigeste er bare å hjelpe til der man kan.

 

Nei, ditt nick sier meg mindre enn ingen ting.

Lenke til kommentar
Vel jeg har ikke for vane å spre personal opplysninger over alt på internett. Beklager. Jeg er bare en som ønsker å spre informasjon til deltas medlemer, noe vi er så alt for dårlige til det.

 

 

Kan jeg få et fornavn, i det minste?

 

Evt. hvilket nummer du er i listen av faddere?

 

Det er fire navn på listen jeg ikke kjenner til, så godt mulig du er en av dem.

Endret av DrKarlsen
Lenke til kommentar
Hvorfor denne interessen for en stakkars fysikk student? Hvis du er fadder så treffer du meg sikkert i morgen.

 

Nei du kan ikke det, beklager. Vet at jeg er vansklig nå. Vet faktisk ikke hvilket nummer jeg er siden jeg ikke har sjekket ut den lista.

 

Er ikke sikkert jeg kan møte opp i morgen. Er en travel mann, ser du.

 

Kan jeg få initialer? Begynner fornavnet ditt på E, M eller H?

 

Og hva skjer med å være så paranoid?

Endret av DrKarlsen
Lenke til kommentar

Vi mindre travle menn må fylle tiden med våre noe vi også vet du. For å være helt ærlig med deg så setter jeg ikke pris på sånn "Hvem er du?". Virker så frekt. For å si som Loyd i Tales of Symphoni: Give me your name and i will give you mine.

Handler rett og slett om man ikke forlander andres idintitet uten å presentere seg selv først. Er visse normer for slikt.

 

Uansett nå har vi kapra en trå som i grunn ikke har noe som helst med hvem jeg er.

Lenke til kommentar
Vi mindre travle menn må fylle tiden med våre noe vi også vet du. For å være helt ærlig med deg så setter jeg ikke pris på sånn "Hvem er du?". Virker så frekt. For å si som Loyd i Tales of Symphoni: Give me your name and i will give you mine.

Handler rett og slett om man ikke forlander andres idintitet uten å presentere seg selv først. Er visse normer for slikt.

 

Uansett nå har vi kapra en trå som i grunn ikke har noe som helst med hvem jeg er.

 

 

Fra nicket mitt kan du entydig bestemme meg fra fadderlista som du skal ha fått i mail.

 

Men hvis du ikke kjenner etternavnet mitt så kjenner du meg sikkert ikke.

 

Var forøvrig ikke meningen å være frekk.

Lenke til kommentar
Det sto det på papirene mine også, men jeg betalte 10 for vask og 8 for trommel. Tror det bare er SiT som har ordlagt seg uheldig.

Det står faktisk i den offisielle prislisten til SiT at 18 kr for vask og gratis tørketrommel. Skal sende e-post om dette, virker ikke bra om de faktisk skal legge om på dette.

Jeg har nå hørt med SiT. De driver og legger om prispolitikken, slik at vask koster 18 kr og trøketrommel blir gratis. Det er fordi de ønsker at folk skal tørke i trommel og ikke på hybelen, for å unngå råte og mugg.

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar
Det sto det på papirene mine også, men jeg betalte 10 for vask og 8 for trommel. Tror det bare er SiT som har ordlagt seg uheldig.

Det står faktisk i den offisielle prislisten til SiT at 18 kr for vask og gratis tørketrommel. Skal sende e-post om dette, virker ikke bra om de faktisk skal legge om på dette.

Jeg har nå hørt med SiT. De driver og legger om prispolitikken, slik at vask koster 18 kr og trøketrommel blir gratis. Det er fordi de ønsker at folk skal tørke i trommel og ikke på hybelen, for å unngå råte og mugg.

Det er jo litt håpløst da. Det er en del klær som man ikke har lyst til / ikke bør tørkes i trommel.

Lenke til kommentar
Det sto det på papirene mine også, men jeg betalte 10 for vask og 8 for trommel. Tror det bare er SiT som har ordlagt seg uheldig.

Det står faktisk i den offisielle prislisten til SiT at 18 kr for vask og gratis tørketrommel. Skal sende e-post om dette, virker ikke bra om de faktisk skal legge om på dette.

Jeg har nå hørt med SiT. De driver og legger om prispolitikken, slik at vask koster 18 kr og trøketrommel blir gratis. Det er fordi de ønsker at folk skal tørke i trommel og ikke på hybelen, for å unngå råte og mugg.

Det er jo litt håpløst da. Det er en del klær som man ikke har lyst til / ikke bør tørkes i trommel.

Men de fleste klær kan tørkes i trommel. De forbyr jo ikke tørking i hybelen, de bare prøver å gi oss incentiver til å tørke i trommel på vaskeriet. Skjønner jeg for øvrig veldig godt.

Lenke til kommentar

Offisielt selger de ikke noen ting på noen av kjellerne. Og hvis de, hypotetisk sett, gjorde det, så ville det nok være smartest å la være å diskutere om det på offisielle forum, da det hypotetisk sett kunne fått alvorlige konsekvenser om noe slikt ble kjent for offentligheten.

 

Bare sånn rent hypotetisk.

 

*er paranoid*

 

:p

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...