Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Gleder meg til samfunnet åpner nå, å dra ut med folk som ikke er tyve enda per dags dato er småkjett gitt! Men men, feirer mine 26 timer her i byen nå med nudler og vann på hybelen - er vel dette de kaller en studenttilværelse :!:

 

Samfundet! Viktig forskjell! www.samfundet.no vs www.samfunnet.no <- Jeg vet hva jeg ville valgt!

Samfunnet er ikke engang et utested. Det er en "organisasjon", elns. Student-utestedet i Narvik heter Teknikern og er i en litt annen divisjon enn Samfundet, ja.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må jeg gjøre noe spesielt for å få datatilgang? Jeg har bekreftet utdanningsplanen og betalt semesteravgiften (står også at den er betalt), men jeg blir nektet å aktivere brukerkonto på https://bdb.itea.ntnu.no/aktivering.

 

 

Innloggingen feilet. Dette er enten fordi kombinasjonen av fødselsnummer/studentnummer/pinkode var feil, eller fordi du ikke har blitt registrert med studierett enda. Hvis du er helt sikker på at informasjonen du oppga er riktig, så vennligst prøv igjen i morgen. Hvis ikke så prøv på nytt nå, eller kontakt Orakeltjenesten hvis du ikke kommer inn.
Endret av Frexxia
Lenke til kommentar
Jeg får ikke aktivert brukeren min på innsida. Legger inn fødselsnr og studnr, så spør de etter en firesifret pinkode som skal stå på en faktura for semesteravgiften.

 

Koden for innlogging på studweb funker ikke, og det står ingen kode på giroen som ligger på studweb. Har betalt semesteravgiften hvis noen lurte.

 

Noe forslag?

Jeg har nøyaktig samme problem, jeg brukte også pin-koden jeg fikk tilsendt for innlogging på studweb og jeg har betalt semesteravgiften (den har også blitt registrert som betalt i studweb).

 

Er det en annen pin-kode vi trenger for å aktivere brukerkontoen, eller må vi ta kontakt med orakeltjenesten?

Endret av Constant
Lenke til kommentar
Gleder meg til samfunnet åpner nå, å dra ut med folk som ikke er tyve enda per dags dato er småkjett gitt! Men men, feirer mine 26 timer her i byen nå med nudler og vann på hybelen - er vel dette de kaller en studenttilværelse :!:

 

Samfundet! Viktig forskjell! www.samfundet.no vs www.samfunnet.no <- Jeg vet hva jeg ville valgt!

 

Sant, er en racer på å stave Samfundet feil. Men men, har 3+2 år på å lære meg forskjellen nå, går vel inn etterhvert tenker jeg :D

Lenke til kommentar
Eyy. Der Kommisar tar opp en liten ting der. Hvilke utesteder er aktuelle for en 19-åring utenom Samfundet egentlig? Fyller ikke 20 før januar, og det suger hest.

 

Inb4 read "NTNU og DU".

Roger, roger. Februar-barn her. Har familie her som gledelig kunne fortelle meg at det nesten ikke finnes 18-års steder i byen. :p

 

Edit: Vi tok oss alikevel en tur til Mikrobryggeriet, der sjekker de tydeligvis aldri legitimasjon utover kvelden.

Endret av Jonas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...