Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det sto det på papirene mine også, men jeg betalte 10 for vask og 8 for trommel. Tror det bare er SiT som har ordlagt seg uheldig.

Det står faktisk i den offisielle prislisten til SiT at 18 kr for vask og gratis tørketrommel. Skal sende e-post om dette, virker ikke bra om de faktisk skal legge om på dette.

Lenke til kommentar

Urg. Min godeste samboer har vaskemaskin på hybelen. Den tar opp skammye plass på badet, og den bruker sannsynligvis "ganske mye" strøm. Jeg får lov til å bruke den gratis, hvilket er veldig okei av han, men jeg synes ikke det er verdt det. Jeg betaler jo for hans vask sånn som det er nå, blæh.

Lenke til kommentar
Wow, 18 kroner for en vask. Blir balje og skurebrett her i gården.

 

Når det er sagt, hvordan er det man fyller penger på disse vaskekortene? FInner ingen knapp for det på Miele-siden til Sit.

Det er ikke mulig å fylle penger. Pengene du bruker på vaskekortet blir trukket av på neste regning for husleie.

Lenke til kommentar
Urg. Min godeste samboer har vaskemaskin på hybelen. Den tar opp skammye plass på badet, og den bruker sannsynligvis "ganske mye" strøm. Jeg får lov til å bruke den gratis, hvilket er veldig okei av han, men jeg synes ikke det er verdt det. Jeg betaler jo for hans vask sånn som det er nå, blæh.

Korleis ville du ellers ordna vasking av klede? 0o. Du leiger vel privat då eller?

Lenke til kommentar
Urg. Min godeste samboer har vaskemaskin på hybelen. Den tar opp skammye plass på badet, og den bruker sannsynligvis "ganske mye" strøm. Jeg får lov til å bruke den gratis, hvilket er veldig okei av han, men jeg synes ikke det er verdt det. Jeg betaler jo for hans vask sånn som det er nå, blæh.

Korleis ville du ellers ordna vasking av klede? 0o. Du leiger vel privat då eller?

Jeg vet ikke hvordan det er hos deg, men på min SiT-hybel er det god plass og vannuttak til vaskemaskin på fellesbadet.

Lenke til kommentar
Urg. Min godeste samboer har vaskemaskin på hybelen. Den tar opp skammye plass på badet, og den bruker sannsynligvis "ganske mye" strøm. Jeg får lov til å bruke den gratis, hvilket er veldig okei av han, men jeg synes ikke det er verdt det. Jeg betaler jo for hans vask sånn som det er nå, blæh.

Korleis ville du ellers ordna vasking av klede? 0o. Du leiger vel privat då eller?

Nei. Jeg bor i Frode Rinnans vei. Vaskeriet er vel en, ehh, 30 meter unna.

Lenke til kommentar
Urg. Min godeste samboer har vaskemaskin på hybelen. Den tar opp skammye plass på badet, og den bruker sannsynligvis "ganske mye" strøm. Jeg får lov til å bruke den gratis, hvilket er veldig okei av han, men jeg synes ikke det er verdt det. Jeg betaler jo for hans vask sånn som det er nå, blæh.

Blir vel ikke det store tapet hvis du bruker maskina gratis? Antar dere bruker den ca like mye, altså betaler dere for hver deres vask når dere deler strømregninga. Og tviler på den bruker en tier i strøm (som man betaler på vaskeriet) pr. vask, så kjør på med hybelmaskina du :)

 

Det som er genialt med vaskeri er at man kan dra med seg alt man har av skittentøy, kjøre i gang 4 maskiner og være ferdig med all vask på 1-2-3.

Lenke til kommentar
Gleder meg til samfunnet åpner nå, å dra ut med folk som ikke er tyve enda per dags dato er småkjett gitt! Men men, feirer mine 26 timer her i byen nå med nudler og vann på hybelen - er vel dette de kaller en studenttilværelse :!:

 

Samfundet! Viktig forskjell! www.samfundet.no vs www.samfunnet.no <- Jeg vet hva jeg ville valgt!

Lenke til kommentar
Urg. Min godeste samboer har vaskemaskin på hybelen. Den tar opp skammye plass på badet, og den bruker sannsynligvis "ganske mye" strøm. Jeg får lov til å bruke den gratis, hvilket er veldig okei av han, men jeg synes ikke det er verdt det. Jeg betaler jo for hans vask sånn som det er nå, blæh.

Korleis ville du ellers ordna vasking av klede? 0o. Du leiger vel privat då eller?

Nei. Jeg bor i Frode Rinnans vei. Vaskeriet er vel en, ehh, 30 meter unna.

Ahh, men då blir jo saka ei heilt anna. Forstår godt frustrasjonen din. I verste fall kan du jo ta det opp med SiT, dei plar vel å hjelpe i slike "tvistar".

Lenke til kommentar
Jo, problemet er mest kombinasjonen av at den tar opp halve badet, og at jeg ikke vil henge opp klær på rommet fordi det da blir ekstremt fuktig og dermed bruker tørketrommelen bortpå vaskeriet uansett.

 

Ja, det er jo greit nok, for når det gjelder kostnadene føler jeg ikke du har noen case, koster kanskje 1 kr per vask i strøm, la oss si 2 kroner for deg, om du regner at dui tar ksotnaden for hans vasker også, fortsatt endel billigere enn en tier.

 

AtW

Lenke til kommentar

Vasket klærne i stad, og på displayet på vaskemaskinen sto det at vasken kostet 10 kroner, så da må det være en trykkfeil på arket fra Sit, med mindre de jekker opp prisene om en liten stund. :/

 

Kjapt spørsmål: Kommer semesterkortet i posten eller henter man det på skolen?

Endret av JoeSchmo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...