Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Folkens!

Noen som vet om et bra "Student-Torg" på nett som har kategori for tog/bussbilletter osv? Skal selge togbilletten min (Oslo - Trondheim, Komfort Søndag 8. August, kl 8:07) også finner jeg ikke noe bra sted å legge den ut.

- Den går for 290,- by the way.

Søndag 8. august? Ikke rart folk ikke vil binde seg til en togbillett så langt frem i tid. Det er jo flere år til!

Lenke til kommentar

Jeg lurer på når jeg får studielån på konto. Jeg har søkt om studielån og fått godkjent på lanekassen.no, men jeg får ikke penger før de har mottatt signert gjeldsbrev og at de har motatt bekreftelse på at jeg har betalt semesteravgift.

Jeg bestillte sånn mongokort og kortleser på fredag for å kunne skrive under på gjeldsbrevet på internett (trodde hele tiden det var snakk om å bruke BankID så jeg ble litt sur når jeg fant ut jeg måtte bestille dette dritet) Har enda ikke fått det, men det stod iallefall at leveringen var rask. I tillegg må jeg få de kodene osv for å betale semesteravgiften på ntnu sine sider.

Kommer alt til å gå i boks innen studiestart? Jeg har ikke så mye cash å gå på nemlig..

Lenke til kommentar

Hvordan vurderes egentlig mattefagene på ntnu? Er det sånn at svaret skal være riktig, eller holder det at man viser at man skjønner hvordan ting skal gjøres? Hvordan vil f.eks en integrasjonsfeil slå ut hvis en hele tiden har brukt riktig metode, men følgelig da får seil svar?

Lenke til kommentar

Jeg fikk nesten ingen helt riktige svar på min matte1-eksamen tror jeg, men hadde regnet på alle oppgavene, gjort mye riktig, og vist at jeg forstod hva jeg måtte gjøre for å komme frem til korrekt svar, og endte opp med en god karakter. På matte3 regnet jeg meg frem til svarene som stod i fasiten på de oppgavene jeg gjorde, og hoppet over noen andre, og der fikk jeg en karakter lavere.

Lenke til kommentar

Hvor finner jeg faginfo for psykologifagene jeg ikke kan melde undervisning i? Kunne gjerne tenkt meg mer informasjon enn fagbeskrivelsen på emneoversikten, og gamle eksamener hadde også vært snedig.

Lord-KGA: Samfundet er litt snedig, så mye under samme tak, og ofte mye kjentfolk; spesielt om man bidrar og har tilgang til sideloftene.

Lenke til kommentar
Det er unødvendig sent.

Ja. Kjenner jeg ble irritert nå. De har allerede sendt ut "påloggingsinformasjon" til en omfattene spørreundersøkelse for at NTNU skal kunne markedsføre seg bedre, men pinkodene må man vente på en uke til..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...