Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Så lenge det står beløp samt mottakerens kontonummer så får det vel gå greit. La det være litt nettbank i bakgrunnen også, sånn i verste fall.

 

Herr Brun: Når jeg tenkte å betale cash på kontoret, ble jeg bedt om å stikke bort til nærmeste bank for å betale. Også tok jeg med meg kvitto, og fikk nøkkelen. Hvis man overfører via nett, så vil de etter en tid se at de har mottatt pengene. Høyst to dager fra betaling til henting av nøkler vil jeg anslå.

Endret av kolvereid
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er opplegget for fadderuka, litt grovt sett? Går det så slag i slag at det feks blir litt vanskelig at en kompis blir med opp første uka i tr.heim?

Det er ganske tett med aktiviteter på dagtid og kveldstid ja.

 

Men du kan jo velge å opte ut av noe av det på kveldstid (er kun det på dagtid som er obligatorisk). Jeg tror heller ikke noen kommer til å skyte deg om du tar med vennen din på noe av det som er på kveldstid.

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar

Jeg har tenk å søke på Sosiolog Bachelor, men er veldig usikker på krav til karakterer osv. Har sett litt på samordnaopptak, men blir ikke helt klok på tallene. Er det noen som kan hjelpe meg?

 

Jeg har funnet ut at jeg har ca 33 studiepoeng siden fordypningspoeng har frafalt, men jeg tjenestegjør i førstegangstjenesten som også visst skal gi meg noen få poeng.

 

Har jeg i det hele tatt mulighet til å komme inn?

Lenke til kommentar
I morgen begynner oppfriskningskurset i matematikk. Noen som skal?

Hei du! Jeg skal på forkurs. Føler at det har dampet bort en del i løpet av et års ferie i kongens klær. Hehe. Skal du? Noen andre? :D

 

EDIT: En ting til. Kan jeg på enkel måte kjøpe meg busskort med studentrabatt hos Team før jeg har fått studentbeviset mitt? Finnes det noen triks i ludo?

Endret av fredrikg-
Lenke til kommentar
I morgen begynner oppfriskningskurset i matematikk. Noen som skal?

Hei du! Jeg skal på forkurs. Føler at det har dampet bort en del i løpet av et års ferie i kongens klær. Hehe. Skal du? Noen andre? :D

Jeg skal være studass :) Noen som begynner på kybernetikk?

 

Jeg også! Noen som begynner på indøk?

Lenke til kommentar

Enkelte innlegg er blitt redigert grunnet overdreven eller feil bruk av quote-funksjon. Vær vennlig å passe på å quote det du svarer på og ikke mer enn det. I utgangspunktet skal man ikke quote mer enn maks to innlegg bakover. Dette for å gjøre det mest mulig oversiktlig. Ved quoting av veldig mye tekst, eller om bruker finner det nødvendig å quote flere innlegg bakover så oppfordres man til å bruke skjul funksjonen.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Folkens!

 

Noen som vet om et bra "Student-Torg" på nett som har kategori for tog/bussbilletter osv? Skal selge togbilletten min (Oslo - Trondheim, Komfort Søndag 8. August, kl 8:07) også finner jeg ikke noe bra sted å legge den ut.

 

- Den går for 290,- by the way.

Endret av ak50224
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...