Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Selv etter mer enn tosifret antall semestre på NTNU kan jeg ikke komme på en eneste gang der både alle fagkoder og studieretning har stemt på meg. Har aldri, aldri blitt noe problem. Det er mest som en link mellom navn og studentnummer, og for å bekrefte betalt semesteravgift. Jeg vet ikke maksimum antall fagkoder man kan få med, men jeg har ofte ikke hatt noen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Selv etter mer enn tosifret antall semestre på NTNU kan jeg ikke komme på en eneste gang der både alle fagkoder og studieretning har stemt på meg. Har aldri, aldri blitt noe problem. Det er mest som en link mellom navn og studentnummer, og for å bekrefte betalt semesteravgift. Jeg vet ikke maksimum antall fagkoder man kan få med, men jeg har ofte ikke hatt noen.

Jepp, fagkoder på studentkortet er bare tull. Egentlig skulle de fjernet denne delen.

Lenke til kommentar

Trengte det på de vi fikk på vgs i alle fall, husker jeg. Hvis ikke, så skal det stå at mottaker betaler porto der frimerket vanligvis skal være. Gjør det ikke det, må du nok ut med de 9 kronene...

For øvrig kan jeg opplyse om at frode rinnans vei er delt opp på en helt latterlig dum måte. Det forvirra han stakkars taxisjåføren i går, og jeg endte opp med å måtte gå ganske langt (mtp at jeg hadde over 40 kg bagasje). Alle partallsadressene ligger på ett sted, og alle oddetallsadressene et annet sted. Tror ikke partallene er studenthybler.

I morgen begynner oppfriskningskurset i matematikk. Noen som skal?

Lenke til kommentar
Trenger man frimerke for konvolutten som følgte med brevet fra Lånekassa?

Du trenger strengt tatt ikke å betale frimerke. Men hvis du sender uten frimerke (og det ikke står at mottaker betaler porto, noe det ikke gjør på svarkonvoluttene deres) må Lånekassen betale straffeporto, som er langt større enn prisen for ett frimerke. Så det lønner seg både for Lånekassen og deg om du frankerer brevet.

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...