Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Dagens sjokk: Denne dragvollsstudenten befant seg på lesesal på Realfagsbygget i ni timer i dag  :wow:

7284581[/snapback]

Dagens? Det er jo omtrent bare dragvollstudenter som bruker de åpne lesesalene på Realfagsbygget.

7284635[/snapback]

 

Ikke så rart, lesesalene på Dragvoll er av heller laber kvalitet. Siste tiden har jeg lest mye hjemme istedet for å dra til Dragvoll, nettopp fordi lesesalene er så dårlige.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Haha, jeg gleder meg så sinnsykt til EiT. Satser på at jeg kommer i en landsby full av gløsinger. Da skal jeg stå på bakbeina, nekte for at noe kan være kvantitativt og kverrulere i det uendelig over at alt er sosiale relasjoner.

7281115[/snapback]

Ironisk nok gleder jeg meg til å gjøre nøyaktig det motsatte. Blir gøy om vi kommer på gruppe.

Endret av HolgerLudvigsen
Lenke til kommentar
Dagens? Det er jo omtrent bare dragvollstudenter som bruker de åpne lesesalene på Realfagsbygget.

7284635[/snapback]

 

 

Hvor er de åpne lesesalene i Realfagsbygget?

 

 

 

EiT må bli mye bedre enn AiT. Fikk iallfall inntrykk av det da jeg så utstillingene i glassgården i vår. Luftputebåten var kul :thumbup:

Lenke til kommentar
Dagens sjokk: Denne dragvollsstudenten befant seg på lesesal på Realfagsbygget i ni timer i dag  :wow:

7284581[/snapback]

Dagens? Det er jo omtrent bare dragvollstudenter som bruker de åpne lesesalene på Realfagsbygget.

7284635[/snapback]

 

Ja, det er ganske irriterende for de studentene lesesalene er for, det bugner jo av dragvollere på leseslaene som er åpne, men bare for noen fakulteter...

 

AtW

Lenke til kommentar

Så, de av dere som tar EiT, hvilke landsbyer har dere valgt? For alle andre, kikk her og le av hvor mange latterlige emner som har kommet. To emner om Frøya, mange om kraft og flere om miljø. For noen fantastiske eksempler på hvordan man ikke skal lage hjemmesider, er det stort sett bare å åpne en vilkårlig side.

 

Valgte forøvrig 18, 29, 43, 34 og 57.

Lenke til kommentar

10 Humanister i praksis

Grunne: Jeg er ikke humanist og får derfor ikke denne landsbyen

36 Bioenergi basert på mikro/mini kraftverk

Fordi jeg kan en del om bioenergi

47 Skogenergi

...

58 Nyskapningstorget

Joda ...

62 Barn og friluftsliv

Hva er vell bedre enn å bygge en lavo utenfor Dragvoll?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...