Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Visse andre på forumet kan holde en litt hyggeligere tone og slutte å bjeffe til folk, det er ikke alle som sjekker forumet fem ganger om dagen og er oppdatert på alt som har blitt skrevet før.

 

Hehe, selv synes jeg det er moro med folk som klikker totalt når jeg eller andre spør om ting, slikt hører jo hjemme på internett. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Visse andre på forumet kan holde en litt hyggeligere tone og slutte å bjeffe til folk, det er ikke alle som sjekker forumet fem ganger om dagen og er oppdatert på alt som har blitt skrevet før.

 

Hehe, selv synes jeg det er moro med folk som klikker totalt når jeg eller andre spør om ting, slikt hører jo hjemme på internett. :)

Jeg må si jeg foretrekker å bruke forumet til debatt foran spørsmål en trent ape kunne funnet svaret på, men dessverre blir forumet forpestet med brukere som bare stiller dumme spørsmål.

Og jo, det finnes dumme spørsmål.

Lenke til kommentar
Jeg må si jeg foretrekker å bruke forumet til debatt foran spørsmål en trent ape kunne funnet svaret på, men dessverre blir forumet forpestet med brukere som bare stiller dumme spørsmål.

Og jo, det finnes dumme spørsmål.

 

Er dette et dumt spørsmål?

 

:)

Lenke til kommentar
Jeg må si jeg foretrekker å bruke forumet til debatt foran spørsmål en trent ape kunne funnet svaret på, men dessverre blir forumet forpestet med brukere som bare stiller dumme spørsmål.

Og jo, det finnes dumme spørsmål.

 

Så hyggelig. Da vet jeg hva du foretrekker. :)

Lenke til kommentar
Gir 4+4+2=10. Mange hadde dog bare tre realfag, men tror ikke mange sivingstudenter har færre enn det.

Eg hadde berre 2, hihi =D. Kan ikkje seie eg har hatt noko problem med å ikkje ta kjemi/biologi. I tillegg hadde ikkje elevane på vår skule mogelegheit til å ta 4 realfag. Det var rett og slett ikkje nok lærarar/passa ikkje inn med timane til dei få vi hadde.

Lenke til kommentar
Du kan jo høre med SiT om de vet noe om karaktersnittet på indøk.:)

Men altså - poenggrensene som ligger ute er det eneste du har å gå etter. Hvis du spør en indøker har vedkommende antakeligvis snitt + 7.5 poeng (eller nå hva man fikk før) ...

Det vil hjelpe han på den måten at han får vite om snittet til vedkommende var f.eks. 5,4, noe som ville ha beroet *navn til han som spurte*. Men skal ikke begynne å kverulere jeg også. :p

Lenke til kommentar
Kult, kan vi få litt mer av livshistorien din aspic?

Eg veit du vil! Men eg skal avstå sidan det sikkert kan vere litt irriterande for dei andre her inne. Vi tek det heller over PM!

Send kopi til sim

 

Null stress. Har allerede stalket aspic.

 

Kult, kan vi få litt mer av livshistorien din aspic?

 

Ikke stjel kommentarene mine, kloffsk. KEKEKE ZERG RUSH. Hils Kim.

Lenke til kommentar
Du kan jo høre med SiT om de vet noe om karaktersnittet på indøk.:)

Men altså - poenggrensene som ligger ute er det eneste du har å gå etter. Hvis du spør en indøker har vedkommende antakeligvis snitt + 7.5 poeng (eller nå hva man fikk før) ...

Det vil hjelpe han på den måten at han får vite om snittet til vedkommende var f.eks. 5,4, noe som ville ha beroet *navn til han som spurte*. Men skal ikke begynne å kverulere jeg også. :p

 

Altsaa ... Han trenger jo bare aa sjekke hvilket snitt han ville trengt i fjor. Sjekker hva som var absolutt laveste inntaksgrense, trekker fra antall ekstrapoeng han ville faatt i fjor og dele paa 10. Det der boer en hver skalle klare aa faa til.

 

Kult, kan vi få litt mer av livshistorien din aspic?

Eg veit du vil! Men eg skal avstå sidan det sikkert kan vere litt irriterande for dei andre her inne. Vi tek det heller over PM!

Send kopi til sim

 

Null stress. Har allerede stalket aspic.

 

Kult, kan vi få litt mer av livshistorien din aspic?

 

Ikke stjel kommentarene mine, kloffsk. KEKEKE ZERG RUSH. Hils Kim.

 

Skal hilse Kimmern for deg, men har ikke faatt spilt noe SC ennaa, dessverre :(

Endret av kloffsk
Lenke til kommentar

Kanskje ikke rette tidspunkt å slenge ut et(/nok et dumt ?) spørsmål, men jeg prøver :) (heng meg om jeg ikke burde)

 

Har fått tilbud om hybel i korsgata gjennom sit, men leste på websiden deres at:

Når området er ferdig rehabilitert og utbygd vil det bo ca 500 studenter her. Frem til det står ferdig må man regne med en del byggestøy i området.

 

Gjelder dette hyblene i korsgata, og kan det oppleves som veldig irriterende ?

Noe annet (negativt) jeg bør vite om hyblene i korsgata før jeg signerer ?

Lenke til kommentar
Gjelder dette hyblene i korsgata, og kan det oppleves som veldig irriterende ?

Noe annet (negativt) jeg bør vite om hyblene i korsgata før jeg signerer ?

Akkurat nå driver de vel og pusser opp/bygger om noen hus i Singsakerbakken. Hyblene i Korsgata ligger et godt stykke unna, så ingen problem der. Pluss at de har kommet ganske langt med denne oppussingen.

 

Men jeg vet ikke om det er siste prosjektet. For alt det jeg vet har SiT enda flere prosjekter i Korsgata på gang. Ser ut som de har litt å gå på helt nede i enden av Korsgata.

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar

Grensa for hvor mye penger man kan ha og fortsat få stipend, hva er den? 160k, 200k?

 

Om man har mer en det på banken, men mye av det er lån fra lånekassen som ikke er blitt brukt. Teller dette låne på mengden penger man kan ha og fortsat få stipend?

 

Si jeg har 50k som ikke er lån, og 160k som er lån fra lånekassen på banken. Det er 210k, som sikker er over grensen. Teller disse 160k, eller er det kunn de 50k som teller på om jeg kan få stipend eller ikke?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...