Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis SIT sier at rommet allerede er reservert noen andre..tror dere det er noe vits å mase? Søkte hybel sammen med tre kompiser, de tre kom inn i samme bofelleskap, mens jeg havnet et annet sted...nå sier de at det siste rommet er gitt bort..

er det noe vits å mase liksom? kan de gi meg rommet?

SiT kan gi deg rommet hvis det er ledig, men de kan ikke kaste ut noen andre for at du skal få flytte inn der. Har noen andre fått rommet er toget gått.

Men mas likevel, det kan hende at den som har fått rommet ombestemmer seg og ikke vil flytte inn eller flytter ut etter kort tid. Da er det greit å være nestemann i "køen" til å ha det rommet.

Lenke til kommentar
Hvis SIT sier at rommet allerede er reservert noen andre..tror dere det er noe vits å mase? Søkte hybel sammen med tre kompiser, de tre kom inn i samme bofelleskap, mens jeg havnet et annet sted...nå sier de at det siste rommet er gitt bort..

er det noe vits å mase liksom? kan de gi meg rommet?

SiT er veldig glade i kollektiv, så hvis du på en overtalende måte uttrykker at dere fire ønsker å bo sammen, kan det hende at de er behjelpelige med å flytte han som egentlig hadde fått rommet til et annet sted.

Lenke til kommentar

Stemmer studiekalender som ligger ut på ntnu.no nå godt ?

Går ut ifra at en ikke går glipp av mye dersom en mister en studiedag eller to for å se en kamp i england ? :ermm:

(PL-terminlister legges ut om noen timer ;) )

EDIT: Noen uker/måneder som er viktigere enn andre?

(skjønner at eksamensukene er viktige ;) snakker her om undervisningsperiodene)

Endret av sida
Lenke til kommentar
Stemmer studiekalender som ligger ut på ntnu.no nå godt ?

Går ut ifra at en ikke går glipp av mye dersom en mister en studiedag eller to for å se en kamp i england ? :ermm:

(PL-terminlister legges ut om noen timer ;) )

Tipper du klarer deg fint om du er borte et par dager.

Forøvrig, til engelsk å være, så skriver du godt norsk...

Endret av EvileyeS
Lenke til kommentar

Det eneste er vel om du skal ha midtsemesterprøve i noen fag, og eventuelle obligatoriske lab-øvinger. Men dette vil også variere etter hva slags studium du går. Stort sett uproblematisk å reise vekk i noen dager!

Lenke til kommentar
skal signere kontrakt med bankid, noe jeg aldri har gjort før :p

får beskjed om å taste inn sikkerhetskode og personlig passord...hva er dette:P? og hvordan finner jeg dem?

Samme som du bruker i nettbanken din.

sikkerhetskoden er da koden som dukker opp på kodebrikken og personlig passord er det passordet jeg bruker for å logge meg inn på nettbanken?

det funker jo ikke :ermm:

Lenke til kommentar

Jeg bruker Bankid, men systemet som brukes har ikke noe numerisk tastatur. Bare en kortleser som leser av koden på bankkortet mitt. Så det finnes nok flere løsninger på dette området.

post-51689-1245239486.jpg

Men det kan hende at Storebrand ikke bruker Bankid. Med Bankid har man en standard, lyseblå (eller hvit) java-applet som vises på siden, denne appleten finner jeg ikke på websidene til Storebrand.

Hvis ikke du har bankid noe annet sted (inkludert i nettbanken) så må du nok signere manuelt og sende i posten.

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...