Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, apropos å ta fag ekstra. Er det enkelte semestre da det er ekstra slapt (slik som det aller første var) hvor man har tid til å ta ekstra fag utenom? Hvilke fag vil dere anbefale da isåfall? Eventuelt noe som kan hentes fra Ind.Øk, Fys.Mat, Informatikk, eller liknende studier. Dersom MFEL1050 fungerer er jo det også interessant, i så måte.

Lenke til kommentar
Ja, apropos å ta fag ekstra. Er det enkelte semestre da det er ekstra slapt (slik som det aller første var) hvor man har tid til å ta ekstra fag utenom? Hvilke fag vil dere anbefale da isåfall? Eventuelt noe som kan hentes fra Ind.Øk, Fys.Mat, Informatikk, eller liknende studier. Dersom MFEL1050 fungerer er jo det også interessant, i så måte.

7271358[/snapback]

 

Sprøs jo hva slags type ting du liker,om du vil lære ting som er relevant for graden eller "utvide dine horisonter",sosialpsykologi er jo typisk et fag som mange synes er interessant, og det er easy sailing, iogmed at det er et dragvollfag (kanskje litt ukorrekt å si, men fakta er det allikevel :))

 

AtW

Lenke til kommentar

Så lenge det er lette studiepoeng kan det gjerne være noe interessant :)

 

Har tenkt på Romteknologi 1, men dette blir til høsten da de ikke har det på vårsemesterene. Så blir det Romteknologi 2 etter det igjen.

 

Må ha flere emner siden jeg har diverse emner fra før.

 

Edit: Hvis de har noen veldig grunnleggende kjemiemner (som 2KJ, 3KJ og litt videre) hadde det vært bra. Skal ta kjemi med Ystenes til høsten igjen (droppet det denne høsten siden de allerede var langt av gårde da jeg begynte).

Endret av Nostradamus
Lenke til kommentar
Sprøs jo hva slags type ting du liker,om du vil lære ting som er relevant for graden eller "utvide dine horisonter",sosialpsykologi er jo typisk et fag som mange synes er interessant, og det er easy sailing, iogmed at det er et dragvollfag (kanskje litt ukorrekt å si, men fakta er det allikevel :))

7271389[/snapback]

Det gjelder egentlig begge deler, både ting som skal være relevant for graden/det videre liv eller for å "utvide mine horisonter". Problemet er bare at det ikke må være så arbeidskrevende at det går på bekostning av karakterene. Sosialpsykologi høres interessant ut, det samme med lederpsykologi (er det et fag?) og den slags. Om det er enkelt og greit så tror jeg at jeg jammen skal vurdere det. Men har noen noen flere tips til fag som kan være verdt å se på hjemmesidene til og bla litt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...