Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva AoC trenger:

 

Skrå gangretning (!)

Alle spørsmål tilgjengelig enten før eller etter fullførelse

Mulighet til å åpne hele faktaboka i eget vindu

Mulighet til å repetere et spørsmål man ikke klarte (!)

Mulighet til å utsette et spørsmål slik at man får gå videre

Tre-fire ganger høyere gangfart

Konsise formuleringer i spørsmålene

7248406[/snapback]

Det AoC hadde trengt var at noen faktisk gikk inn og gjorde noe. Såvidt meg bekjent har ingen gjort noe siden Steinar Line laget hele greia i sin tid. Ser her at dere klager over ting vi klaget om for 2 år siden og som hadde vært problem året før også. Bare så synd Steinar forsvant, beste foreleser på IDI noensinne.

Lenke til kommentar

Ser det er en del Abakus-studenter her ja, ingen som har merket at nederst på faktaboken finnes det faktisk en knapp der det står Åpne i eget vindu, og de fleste spørsmålene er faktisk tilgjengelig i oppgaveboken :)

 

Edit: Online FTW

Endret av Deus
Lenke til kommentar
Ser det er en del Abakus-studenter her ja, ingen som har merket at nederst på faktaboken finnes det faktisk en knapp der det står Åpne i eget vindu, og de fleste spørsmålene er faktisk tilgjengelig i oppgaveboken :)

7265708[/snapback]

Dette gjelder vel ikke dersom man allerede er inne i et spørsmål. De fleste spørsmålene er easymode, men når man trenger faktaboken til noe må man først ut av spørsmålet, åpne faktaboken, så inn igjen. (Jeg kan ta feil, har ikke spilt mer enn 1.5 time eller noe).

Lenke til kommentar
Ser det er en del Abakus-studenter her ja, ingen som har merket at nederst på faktaboken finnes det faktisk en knapp der det står Åpne i eget vindu, og de fleste spørsmålene er faktisk tilgjengelig i oppgaveboken :)

 

Edit: Online FTW

7265708[/snapback]

 

Selvfølgelig er vi klar over at faktabøkene kan åpnes i egne vinduer, de er også tilgjengelige på It's learning, men det burde fortsatt gå an å åpne dem mens man er inne i et spørsmål.

 

Abakus >>> Online.

Lenke til kommentar

Ja, jeg fant den ved et lite søk. Det blir lite tid til trening i skoletida for min del til neste år, ser det foreløpig ut til. Små, dumme én-times-pauser.

 

Jeg ser også at jeg har øving i både matte og fysikk på mandag (den dritlange dagen). Vil dette si at alt må leveres på tirsdag? Da får man jo ikke akkurat mye tid til å ta ibruk de rådene man får av stud.-ass på øvingstimen.

 

Btw, noen som har erfaring med Steinar Raaen i fysikk? Navnet hans står spredt utover hele timeplanen min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...