Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har skrevet disposisjonsforslaget vi fikk utlevert på ex.phil-seminaret over til .doc-fila siden jeg ikke har kamera eller scanner.

Siden hele seminargruppa mi har fått dette vil jeg tro det er helt legitimt å dele det med dere..?

 

PS. Det er ordrett avskrevet fra det utleverte arket, inkl. alle skrivefeil det måtte inneholde.

Endret av skag1
Lenke til kommentar
"Det lille ekstra" er tydeligvis snakk om en haug med timer, så det koster nok litt :)

 

En annen ting er at karakteren ikke har noe å si når du skal vise frem vitnemålet med ørten matte og fysikkfag, og sikkert en hel del datafag (siden du går på Data). Er det mye A og B her, mister du neppe jobben pga en E i Exphil ;)

 

Men for all del, vil dere gjøre det skikkelig skal dere endelig få lov til det. Bra det er noen som har litt større innsats enn meg :)

7195098[/snapback]

Bleh, hovedpoenget er å klare seg på eksamen uten å måtte lese noe særlig i forkant, derfor jobber jeg heller litt midt i året.

7195649[/snapback]

 

Hehe, du kan gjøre det helt OK på eksamen uten å lese noe særlig forkant, selv om du ikke gjør noe som helst i selve året.

 

Men som sagt, det er jo hyggelig at folk jobber med faget, og jeg skal ikke hindre noen. Bare pass på at det ikke går utover viktigere fag.

 

AtW

Lenke til kommentar
Spørsmål: Hvordan gjør dere det med kilder på nettet? Bruker dere og ramse opp alle adressene dere har brukt, eller bare dropper dere å nevne de? Er kanskje ikke så glupt og bruke wikipedia som kilde. Men nettsider som filosofi.no må jo være greit, siden det har blitt skrevet av en godkjent lærer..

7196946[/snapback]

Kilder =/

Lenke til kommentar

Hehe, kildehenvisning eksisterte ikke i oppgavene vi skrev i fjor. Om vi hadde laget en kildeoversikt hadde det neppe brydd studassen (læringsassistent i exphil?), de gidder neppe sjeke kildene til alle oppgavene, og da gjør de det ikke med noen.

 

LA etterlyste heller aldri kilder heller.

Endret av Nostradamus
Lenke til kommentar
Kildehenvisningen i ExPhil eksisterer ikke, skal jeg si deg.

7197197[/snapback]

Det er bare å slenge inn en bok her og der, sannsynligheten for at den som retter gidder å sjekke er minimal.

7197350[/snapback]

Hvorfor skal jeg gidde å gjøre det i det hele tatt? Det blir fint godkjent uten :yes:

7197377[/snapback]

Da sier vi heller det, da. Vi feirer ferdig innlevert oppgave med en halvflaske sprit. SJKÅL.

Lenke til kommentar
Da sier vi heller det, da. Vi feirer ferdig innlevert oppgave med en halvflaske sprit. SJKÅL.

7197395[/snapback]

Har ikke noe å drikke på eller noen å drikke med i dag, jeg :(

Men så er det jo en fordel å komme seg opp i morra tidlig også for de av oss som går på Gløs, og ikke en avslappende linje på Dragvoll.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...