Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har boka til MA0301 - Elementær diskret matematikk her ?

Ja.

Villig til å låne den bort et semester ?

Det er altså snakk om Ralph Grimaldis "Discrete and combinatorial mathematics"-bok og ikke Rosèns "Discrete mathematics and its applications".

Lenke til kommentar
Noen som har boka til MA0301 - Elementær diskret matematikk her ?

Ja.

Villig til å låne den bort et semester ?

Det er altså snakk om Ralph Grimaldis "Discrete and combinatorial mathematics"-bok og ikke Rosèns "Discrete mathematics and its applications".

Les hva LarsP skrev. Hvis du trenger boken uten å ville kjøpe den kan du finne den på biblioteket.

Lenke til kommentar

jeg skal være studass, og er rimelig lite interessert i å kjøpe den boka når jeg har den mye bedre boka vi bruker i TMA4140.

Dessverre er øvingene gitt bare ved oppgavenummer i den andre boka..

Bibliotekene har alle utlånt sine utgaver, sleipe informatikkstudenter som ikke gidder kjøpe bøkene.

Lenke til kommentar

Man vet aldri når man kan få bruk for innholdet i gamle bøker. Jeg har opptil flere ganger hentet frem bøkene i Lin.Alg og Analyse II/III for hjelp i andre matematikkfag samt kjemifag. De kan også komme til nytte når jeg skal ut i jobb.

Det blir dessuten litt som å kjøpe DVD-er. Hvorfor kjøpe når man kan laste ned/leie?

Endret av LarsP
Lenke til kommentar

Jeg har hittil aldri slått opp i en tidligere bok. Er det noe jeg vil friske opp, så er www et fint dyr. Er vel kanskje litt anderledes for de som studerer realfag, ettersom realfag er det de kommer til å drive med. Litt anderledes med siv.ing, vi ender jo opp med alt mulig rart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...