Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Ikke en dritt. Dragvollere blir ingenting.

7118298[/snapback]

lolz

Dragvollere blir intelligente og reflekterte, i motsetning til gløsinger som bare blir rike.

7118493[/snapback]

Et slikt utsagn sim kommer med bare konkluderer det du sier, thendrup. :wee:

Er jo masse nyttige studier på Dravoll da. Synes folk burde få lov å velge selv ut ifra interesser, ikke hva andre mener.

Endret av skag1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke en dritt. Dragvollere blir ingenting.

7118298[/snapback]

lolz

Dragvollere blir intelligente og reflekterte, i motsetning til gløsinger som bare blir rike.

7118493[/snapback]

Er jo masse nyttige studier på Dravoll da. Synes folk burde få lov å velge selv ut ifra interesser, ikke hva andre mener.

7118746[/snapback]

Folk bør få lov til det, men da synes jeg folk også bør ta innover seg at det ikke er et prioritert studium, eller lett å få jobb, når man utdanner seg til noe som ikke er spesielt nyttig for samfunnet (eller "for mange" gjør fra før), personlig synes jeg ikke noe særlig om denne stengingen av studier som foregår nå, hva er glat med at folk tar noen fag og utvider sine horisonter? I tillegg får jeg dårlig samvittighet når jeg tar dragvoll-fag på siden, og tar opp en plass som en annen person kunne brukt.

AtW

Lenke til kommentar

7118746[/snapback]

Ja, du skjønte vel at jeg var i den spökfulle hörnan ;)

Endret av unge thendrup
Lenke til kommentar
NERD NERD NERD NERD NERD.

7140178[/snapback]

Med tanke på nedlagt arbeidsmengde i fagene så tror jeg du trekker tilbake den påstanden :) Gjør (sliter meg gjennom) øvingene, og noterer som oftest en del i forelesning, thats it.

Men takk :)

7140899[/snapback]

Jeg tror du er flink fordi du spiser på sjokolademelkkartongen. Var den god?

Endret av sim
Lenke til kommentar
Jeg tror du er flink fordi du spiser på sjokolademelkkartongen. Var den god?

7148443[/snapback]

HVEM ER DU OG HVA VIL DU MEG ?!?! (og hvorfor i h* hilste du ikke?)

Ja, den var god. Jeg prøver alltid å suge mest mulig luft ut av den, da tar den lite plass i søpla.

Ehm, kanskje vi bør edite postene så ikke flere begynner å bruke spis/sug-på-skjokolademelk-kartong-trikset, for da er det ikke like lett å få gode karakterer lengre :/

Lenke til kommentar
Hvis du får 85,5 poeng får du karakteren "void".

7110139[/snapback]

Den ene gangen jeg har fått en komma-poengsum, som ligger på grensen (x5.6), så ble det rundet ned, så jeg regner med at karakterene begynner på 86.0, men det er mulig dette tolkes forskjellig.

AtW

7110228[/snapback]

Jeg har vært med på rette eksamner så ofte blir det at man ser litt mer på eksamen og sier om en synes det er en f.eks A eller B. Eller at en bare tar en karakter konsekvent opp eller ned. Jeg tror den der kunne blitt rundet opp, men jeg er ikke helt sikker på hvordan grensa er.

Var jo morsomt kan du vel kanskje si når det var to som rettet og forskjellen ble over en karakter. Da blir det ganske stort spenn.

Lenke til kommentar
Jepp, karaktersystemet er egentlig blodig urettferdig :p Men vi må jo vurderes på et vis, og over tid jevner det seg nok ut. Kan jo nevne at jeg har klagd 2 ganger (matte 1 og java), og gått opp begge gangene - det burde egentlig ikke være mulig i så "konkrete" fag?

7150800[/snapback]

Heh, personlig synes jeg at jeg alltid har "uflaks", but what are you going to do? Jeg har klagd i tilfeller der jeg har fått et poeng eller mindre unna neste karakter. Men aldri gått opp, jeg har en nagene mistanke om at de ikke ønsker å endre karakteren (de ser jo lett hvilke to karakterer man vipper imellom på "harde" fag, og når man klager fikk man jo den laveste).

Ellers håper jeg at samme poeng gir samme karakter, om man skal "runde av" så synes jeg man burde gjøre det på selve poenggivningen isåfall.

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...