Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Under registreringer - utdanningsplan del 2 hos meg ihvertfall

Eller bare på Innsyn>Resultater som folk flest går inn på. Og alle vurderinger som Sim nevner.

Man får ingen statistikk under utdanningsplanen. Og statistikk er man glade i for å klare å sammenligne med andre.

Endret av Lanka
Lenke til kommentar
Fatter at jeg starta den diskusjon jeg ikke rakk å bli med i grunnet jobb(jepp, og ikke som vaskehjelp). Godt mulig det ligger flere jobbmuligheter for Gløsere, men det er da flere fag på Dragvoll som gir mulighet til en god karriere? Og de gangene jeg leser Dragvoll-diss her inne, går det i "Hah, jeg har 12 timer skole i dag, mens du har fri. BURN!". Det henger ikke på grep.

Pfff, det har da ingenting med jobbmuligheter å gjøre. Filologer har man mange andre steder enn Dragvoll.

Nei, det er nok heller fordi vi mistet NTH-navnet, og nå har fått et halvår ekstra med møkkafag.

Lenke til kommentar
Nei, det er nok heller fordi vi mistet NTH-navnet, og nå har fått et halvår ekstra med møkkafag.

Ja, tenk å måtte lære noe annet enn mattestykker! :fun:

Kanskje dere dragvollere burde få litt obligatoriske fag på gløs? Matte 1, Programmering Grunnkurs, Algdat elns? Da hadde dere også klaget.

Lenke til kommentar

Filologer har vel også mer bakgrunn når man skal forsvare det å ikke kun tenke penger og karriere? :p

Hvilken filosof var det som klassifiserte mennesker i tre kategorier, tenkende, melankolsk og en kategori til? Husker det ble nevnt i exphilforelesning, men orker ikke å dra fram notatene mine.

Lenke til kommentar

Kanskje dere dragvollere burde få litt obligatoriske fag på gløs? Matte 1, Programmering Grunnkurs, Algdat elns? Da hadde dere også klaget.

De fleste over bachelornivå må da igjennom "gløsfag" i graden sin. Alle syter jo over det... :)

Lenke til kommentar

De fleste over bachelornivå må da igjennom "gløsfag" i graden sin. Alle syter jo over det... :)

Vi må gjennom dragvollfag første året. Vi har exphil, dere burde i det minste få it.gk.

Lenke til kommentar

Vi må gjennom dragvollfag første året. Vi har exphil, dere burde i det minste få it.gk.

Er jo ikke noe vits å tvinge enda flere tullefag på andre ;)

Lenke til kommentar

Herreguuud som jeg gruer meg til å få tilbake resultatan. jo mer jeg tenker på det destod mer er jeg sikker på at jeg stryker! skal det mye til for å stryke?? herregud som jeg gruer meg. jeg stryker sikkert! typisk meg! men jeg kan jo ikke stryke, man må jo være bra blank for å stryke, sant??

Lenke til kommentar

Dårlig trekk av NTNU da ingen på Dragvoll noen sinne ville fått graden sin.

Lenke til kommentar

Har et par spørsmål om å ta ekstra fag her, satser på at noen har peiling. Sett at jeg melder meg opp i noen fag ekstra nå i vår, som jeg egentlig skal ha neste vår. Hvis det viser seg underveis at det ble alt for mye arbeid, kan jeg da hoppe av og følge fagene vanlig neste vår igjen?

Om man leverer blankt for å få litt mer tid på våren er konten i august? Hva skjer hvis man leverer blankt på den også?

Lenke til kommentar
Har et par spørsmål om å ta ekstra fag her, satser på at noen har peiling. Sett at jeg melder meg opp i noen fag ekstra nå i vår, som jeg egentlig skal ha neste vår. Hvis det viser seg underveis at det ble alt for mye arbeid, kan jeg da hoppe av og følge fagene vanlig neste vår igjen?

Ja, hvis du melder deg av innen en viss dato. Ca 15 eller 30 dager før eksamensperioden begynner, tror jeg det er.

Lenke til kommentar

Ærlig talt, ta dere sammen, det bør være unødvendig å ty til personkarakteristikker pga en sånn ting. Dere klarer jo ikke engang å argumentere for hvorfor dere er uenig i å bruke nåverdi av siste arbeidsår som tap når man er et år forsinket (noe eg antar er det aspic har gjort)

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...