Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er poenget med Dragvoll-dissen egentlig? Gløsere mobber mennesker som har enorme mengder fri og scorer en god karakter med lite lesing, fordi det er så jævla rått å være på skolen 10 timer om dagen, for så å jobbe ræva av seg med lekser når man kommer hjem? Jeg vet hva jeg foretrekker.

Poenget er vel at det er gøy :) Når det gjelder hva som er best vil jo variere etter hva man vil ha ut av skolen, om man er der for å lære mye, hva man vil lære, hva man ønsker å jobbe med osv.

AtW

Lenke til kommentar
Gløsere mobber mennesker som har enorme mengder fri og scorer en god karakter med lite lesing, fordi det er så jævla rått å være på skolen 10 timer om dagen, for så å jobbe ræva av seg med lekser når man kommer hjem?

Der har du hva man så fint kaller flittige studenter. Det du foretrekker er noe man kaller "folkehøgskole".

Kunnskap er makt.

Lenke til kommentar
I mitt halvårige liv på Gløs har eg lært at ein aldri skal steike frosen kylling.

Null problem, bare gjør det i steikovnen og beregn litt ekstra tid!

Jeg vet hva jeg foretrekker.

Vaske gulv etter endt utdannelse.

Bob: send nummeret ditt på PM hvis du er interessert, jeg kan trenge noen etter utdannelsen min

Lenke til kommentar
I mitt halvårige liv på Gløs har eg lært at ein aldri skal steike frosen kylling.

Null problem, bare gjør det i steikovnen og beregn litt ekstra tid!

Eg la ca til ein halvtime på steiketida, likevel då eg kutta opp dyret var det nett som om eg hadde lagd hol på ein gigantarterie. Mmmm, blod.

Lenke til kommentar
tine kylling i micro er heller ikke en slager ettersom kantene blir kokt før den er tint

Det funker fint å tine den litt i mikroen på lav effekt (bare noen få minutter, ikke så lenge at kantene blir kokt), og så legge de i en plastpose ned i varmt vann for å tine den helt.

Lenke til kommentar
Jeg vet hva jeg foretrekker.

Vaske gulv etter endt utdannelse.

Bob: send nummeret ditt på PM hvis du er interessert, jeg kan trenge noen etter utdannelsen min

Ingenting som er så sjarmerende som arrogante skolenerder.

Ja, det er nesten like tøft som å disse de som bruker tid på skolen.

AtW

Lenke til kommentar

Fatter at jeg starta den diskusjon jeg ikke rakk å bli med i grunnet jobb(jepp, og ikke som vaskehjelp). Godt mulig det ligger flere jobbmuligheter for Gløsere, men det er da flere fag på Dragvoll som gir mulighet til en god karriere? Og de gangene jeg leser Dragvoll-diss her inne, går det i "Hah, jeg har 12 timer skole i dag, mens du har fri. BURN!". Det henger ikke på grep.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...