Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oida. Marius Irgens.. ... .. ... ... ...

Tekled ja. Har sett veldig mange eksamensoppgaver som ikke står i samlekompendiet. Jeg synes de spør om mye usaklig detaljinformasjon...

Både ja og nei. Det virker veldig vanskelig å få en A ja, men det skal det tross alt være på et universitet. C burde gå uten problemer, B er overkommelig med litt flaks.

Lenke til kommentar

Hydro- og fluidmekanikk ligner visst en del ja.

Prosjektering var et drittemne syntes jeg, men det kommer an på hva du er interessert i. Vi hadde forelesning om det som var relevant for prosjekt 1 i uka etter innlevering. Mye rot og fjas føler jeg. Er heller ikke så glad i den typen emner, liker bedre emner à la mekanikk.

Bygnings- og konstruksjonsmaterialer var noe av samme ulla. Mange dårlige forelesere, gikk fra ca 75 deltagere i første forelesningstime til ca 15 deltagere i andre time en gang.

Lenke til kommentar

Hvordan er det med lånekassen og 60 studiepoeng på etterskudd? Er det akkurat 60 studiepoeng, eller er det mer enn 60 før de kutter støtten? Ser jeg kommer akkurat 60 på etterskudd etter julens eksamener.

Edit: Er det slik at lånekassen bare ser på antall studiepoeng når jeg søker om stipend/lån, slik at hvis jeg tar 45 poeng nå til våren så går det greit uansett?

Endret av miicard
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...