Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det er jo bare å holde seg til lukkede, små trackere, om du laster med torrent. da er det liten sjanse for at noen av de store gutta har konto.

7094470[/snapback]

hmm. lukkede små trackere?

skjønner ikke..

Men hva med DC++? Finnes de NTNU-hubbene som bare tillater brukere innenfor UNInettet? De vil jo ikke vere "infisert" av copyright-agenter, og dermed vere 100% ? :thumbup:

Lenke til kommentar
det er jo bare å holde seg til lukkede, små trackere, om du laster med torrent. da er det liten sjanse for at noen av de store gutta har konto.

7094470[/snapback]

hmm. lukkede små trackere?

skjønner ikke..

Men hva med DC++? Finnes de NTNU-hubbene som bare tillater brukere innenfor UNInettet? De vil jo ikke vere "infisert" av copyright-agenter, og dermed vere 100% ? :thumbup:

7098524[/snapback]

La oss ikke gjøre dette til en diskusjon om hvordan man kan unngå ting, og komme inn på ymse sider eller huber, jeg har allerede svart på det tekniske aspektet av dette. La det bli med det, om man ikke har noe mer angående det teniske å komme med.

AtW

Lenke til kommentar
Har Sverre fucka opp prøven i år også? :)

7105099[/snapback]

Nei, Det var etterfølgeren hans som gjorde det... Helt latterlig av NTNU å la han forelese btw, har de ingen kvalitetssikring? Det går jo ikke en forelesning uten at han begynner å banne for at han gjort noe feil, gjerne opptil flere ganger også..

Lenke til kommentar
Helt latterlig av NTNU å la han forelese btw, har de ingen kvalitetssikring? Det går jo ikke en forelesning uten at han begynner å banne for at han gjort noe feil, gjerne opptil flere ganger også..

7105190[/snapback]

Nå vet jeg ikke hvilken foreleser du snakker om, men du kommer til å møte flere ubrukelige. Sannsynligvis verre. Tror NTNU ikke har noen form for kvalitetessikring nei - hvis du leser litt av det rektor skriver er det mye viktigere for ham å komme høyt på en eller annen dustete rankingliste, enn at studentene lærer noe.

Jeg går mitt 3. semester nå, og har vært borti så mange udugelige forelesere at jeg synes det grenser mot å være respektløst fra NTNU sin side - begynner å miste respekten for NTNU selv. Noe å ta opp for studentrådet/tinget/*?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...