Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

"uheldig"?

Du kan ta det opp igjen en gang, beste karakter står.

okey..så jeg får bare en ny sjanse liksom? men vil det stå på vitnemålet at jeg har tatt det opp på nytt å greier?

Ja, det står når du tok eksamen.

står bare den nyeste datoen eller begge gangene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sim, du som skal kunne dette, oppgave 3c er feil, ikke sant?

Hvorfor mener du den er feil?

Glem det, fikk svar. Jeg mente først at man måtte bruke board = placeChip(board,value), og ikke bare kalle funksjonen, men begge deler fungerer visst. My bad.

Lenke til kommentar
Glem det, fikk svar. Jeg mente først at man måtte bruke board = placeChip(board,value), og ikke bare kalle funksjonen, men begge deler fungerer visst. My bad.

Det fungerer med begge, men om man skal være pirkete burde metoden placeChip vært av typen void om den skal brukes slik den brukes i LF.

Lenke til kommentar

Horribel den der feilen på 5.10. Satt jo der å lurte på hvorfor i all verden id plutselig skulle være varchar i noen tabeller og int i andre ...

Hvordan er forresten karakterskalaen i forhold til antall prosent riktig i slike eksamener? Beskrivelsene av skalaen i rene ord sier jo fint lite i grunn.

Endret av Micern
Lenke til kommentar
Jeg søkte før jeg hadde fått plass, ikke noe problem det.

Når søkte du? Er ute etter når det er lurt å søke for å skaffe seg hybel. Har noen bekjente som skal begynne her oppe til høsten, og det er veldig greit å skaffe seg bupel før slutten av juli når alle kriger om plassene.

Lenke til kommentar

Vel, mange eg har snakka med søkte faktisk rett før sommarferien/uti sommarferien og fekk likevel plass hjå SIT. Eg føler i grunn denne "hybelmangelen" i Trondheim er veldig overdrevet. Eg reiste opp ca. ei veke før Teknostart og gjekk på heile 4 visningar, der eg kunne velje og vrake mellom alle 4 hyblane. Joda, stand/beliggenhet var veldig varierande. Men 3 av visningane eg var på var heilt overkommelege.

Lenke til kommentar
Horribel den der feilen på 5.10. Satt jo der å lurte på hvorfor i all verden id plutselig skulle være varchar i noen tabeller og int i andre ...

Ja, stusset litt over den, men A og C var lette å utelukke helt, ettersom de ba om lastname uten å spesifisere om det skulle hentes fra instructor eller member.

Karakterskalaen går vel fra A til E med 10% intervall, bortsett fra C som har 20% intervall? Eller bommer jeg?

Lenke til kommentar

Btw, vil ikkje ein css-validator reagere på dette?

f.eks.

h1 {

color: red;

text-transform: uppercase;

}

I følge det grøne ekstraheftet brukte dei ikkje semikolon på den siste "parameteren" før greia blir avslutta. Er det noko som helst forskjell med eller uten?

Btw, slik at ikkje folk blir heilt på tuppa her. Dette var relatert til eksamenen i dag.

Endret av aspic
Lenke til kommentar

Heisann. Vurderer NTNU neste år, men er ikke sikker på hva jeg skulle ha valgt.

Har sett på to linjer jeg kunne ha tenkt meg.

Datateknikk, noe ala dataingeniør? Programmering osv? :p Godt miljø?

Siv.ing fysmat. Greit nok, fordypning innen matte og fysikk, men hvilke yrker fører det fram til? Blir man en altmuligmann? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...