Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tittet litt på oppmøte og medlemslisten for de diverse klubbene, og valget blir dermed helt klart Trondheim Sjakkforening. Jeg synes ikke det er noe gøy å være i en klubb hvor det er bare noen få som gidder å møte opp. Det har også julebord, som er en must. Det er god oppmøte på pokalturneringen http://www.tsf.no/turneringer/pokalturneri...8/pokal2008.php , mens høstturneringen har ikke så god oppmøte.

lanka: Hadde jeg bare gått på norsk skole, men jeg går på IB. http://www.ibo.org/

Endret av Camlon
Lenke til kommentar
Og du er 100% sikker på dette? Så lenge jeg viser leg så går det bra?

Mener bare jeg har hørt skole-folk presisere hvor utrolig viktig det er å ha det med.

Du får vel nytt semesterkort på studentservice. ( Åpner 8:30 i eksamensperioden )

(Du går vel ikke tilfeldigvis arkitektstudie (MAAR) ?)

Endret av Harkonnen
Lenke til kommentar
Hva har dataspill med NTNU å gjøre? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...28&st=10740

Tror det er best å nevne det først som sist: sim er noen man bare ikke tar seriøst, iallefall ikke i denne tråden. Det kommer stort sett sarkasme og usakligheter fra den kanten. Han er på mange måter trådens egne forumtroll.

Som et lite sidenotis: Dataspill har faktisk en del med NTNU å gjøre, med tanke på den forholdsvis nye spillteknologi-fordypninga for datateknikk og informatikk-studenter, og for ikke å nevne spillprosjektet for faget objektorientert programmering.

Forøvrig, lykke til på ITGK-eksamen de som har det i morra.

Lenke til kommentar
Som et lite sidenotis: Dataspill har faktisk en del med NTNU å gjøre, med tanke på den forholdsvis nye spillteknologi-fordypninga for datateknikk og informatikk-studenter, og for ikke å nevne spillprosjektet for faget objektorientert programmering.

Forøvrig, lykke til på ITGK-eksamen de som har det i morra.

Gleder meg til neste år :D

Og takk for det hallgeirl :)

Lenke til kommentar
Er ikke NTNU pliktige å gi nynorskstudenter en nynorskversjon av eksamensoppgavene? Jeg er registrert som nynorskstudent, og opplever støtt og stadig at det ikke er tilgjengelig noen nynorskversjon :(

Det er vel noen regler om det, men noen driftige forelesere driver å har førstesiden på nynorsk, og hele eksamen som vedlegg osv. Så er det årlig sutring fra det studentmållaget om at reglene brytes og at det er dårlig kvalitet på oppgavene når de skrives på nynorsk. Personlig synes jeg det er bortkastet ressursbruk å drive å herje med disse nynorskutgavene.

AtW

Lenke til kommentar

Eg er òg registrert som nynorsk-brukar på studentweb, og hadde i grunn tenkt å spørje om dette tidlegare. Har eg nokon rettar om det ikkje er nynorsk-versjon tilgjengeleg? Ein ekstra time eller to hadde det jo ikkje vore noko i vegen med. Men det er vel kanskje å sikte litt høgt ;)

Lenke til kommentar
Det er vel noen regler om det, men noen driftige forelesere driver å har førstesiden på nynorsk, og hele eksamen som vedlegg osv. Så er det årlig sutring fra det studentmållaget om at reglene brytes og at det er dårlig kvalitet på oppgavene når de skrives på nynorsk. Personlig synes jeg det er bortkastet ressursbruk å drive å herje med disse nynorskutgavene.

AtW

Tipper det er minimal hyling i forhold til hva det hadde blitt hvis den bare kom på nynorsk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...