Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eg har bestilt nokre pakkar.. 2 av dei er registrert omlastingsterminal i Trondheim (i 1 tida). Noko sjanse for å få dei i løpet av dagen? Btw, eg bur nær sentrum.

Veit dette er veldig lite NTNU-relatert, men tenkte ein del folk her inne har erfaring med den slags sidan dei tross alt bur i Trondheim. :>

Om du skal hente pakken på ditt lokale postkontor blir det sendt ut om morgenen. Min forrige pakke ble registrert til omlastingsterminalen ca. klokka 11:00 og var på postkontoret klokka 9:00 neste dag. De gidder ikke ha to pakkesendinger daglig når 'vanlige' folk ikke får henteslippen før neste dag uansett.

Lenke til kommentar

Gah.. Ser nok ut til å stemme det. Sjølvsagt fekk eg alle delene til pc'n min i løpet av laurdagen, UNNTATT cd/dvd-rommen. Det værste av alt er at eg framleis ikkje har fått lånt meg ein stasjon endo. På laurdag skulle eg fått lånt meg ein, men det blei avlyst. =/

Lenke til kommentar

noen som vet om de på ivt-fakultetet har tilgang til windowsplater?

Var på orakeltjenesten, men der hadde de ikke, og de visste bare at Gurutjenesten har, men jeg tilhører jo ikke idi-fakultetet..

Men jeg mener på jeg har sett oppslag på plasser hvor vi på ivt kan få gratis vista.. Men hvor hen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...