Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Øving 5? Hva har du problemer med?

7041222[/snapback]

Det meste.

 

Jeg forsøker å lære meg JSP fra scratch steg for steg ved hjelp av den grønne boka nå. Får se om jeg blir klokere. Hvis ikke det hjelper på forståelsen av denne drittoppgaven, blir jeg nødt til å spørre forumet om eksplisitte svar innen 13. oktober :D

Lenke til kommentar
Øving 5? Hva har du problemer med?

7041222[/snapback]

Det meste.

 

Jeg forsøker å lære meg JSP fra scratch steg for steg ved hjelp av den grønne boka nå. Får se om jeg blir klokere. Hvis ikke det hjelper på forståelsen av denne drittoppgaven, blir jeg nødt til å spørre forumet om eksplisitte svar innen 13. oktober :D

7041385[/snapback]

Samme her cun, finner ikke så mye god info på nettet heller. Er vel bare å prøve seg fram :hmm:

Lenke til kommentar
Haha, I beat you. Jeg var én person, dog, men hadde 4,25 sider omtrent.

7039310[/snapback]

Pøh! Skrev helt alene jeg og, men fikk bare såvidt presset hele oppgaven inn på 6 sider som er maksimum ifølge ex.phil-heftet :tease:

Venter dog ennå i spenning på vurderinga.

7041829[/snapback]

Det er vurderinga jeg snakket om med "I bet you" ;)

Å skrive mye er poengløst om man får mye god info på liten plass.

Lenke til kommentar
Hvorfor flytter du fra et så bra sted til et mindre bra sted (spesielt med tanke på geografisk beliggenhet)?

 

Faen, ukas JSP-øving er et mareritt.

7041211[/snapback]

 

Steinan er jo både større og billigere enn nedre singsakerslette.

 

AtW

7041341[/snapback]

 

Jepp. 2600,- for en plass på 19kvm eller 3400 for en plass på 8,5kvm? For meg er valget enkelt.

 

Det som er ekstra surt er at en fyr jeg bor sammen med betaler 110,- mer per måned, men har 15kvm rom. SiT skulle vært skutt.

Lenke til kommentar

Jeg bor i Schieves gate 12, er i enden av Korsgata. Trappa til huset går inn like utenfor vinduet mitt, 5 meter fra vinduet mitt er trappa til naboen, kl 7 hver dag begynner bygningsarbeidet i området (til og med hendt de har begynt på denne tid på en lørdag).

 

Det er flott å bo i gangavstand til Gløs. Har ikke tatt meg mer enn 5 minutter å gå til skolen siden jeg flyttet opp for et drøyt år siden. Vil likevel fungere fint med busskort og/eller sykkel. Har i tillegg en del kamerater som bor på Steinan, og det er jo alltid kult.

 

Tar meg en tur innom den nye hybelen på mandag og ser hvordan møblementet er. Hvis jeg er fornøyd kvitter jeg meg med seng og pult. Sengen jeg har nå er egentlig ikke noe kjempebra :p

Endret av Nostradamus
Lenke til kommentar
Det er lite, men hva skal jeg med mere plass :shrug:

7042690[/snapback]

Ha besøk av damene dine:

7042827[/snapback]

Jeg kan nok være ubehøvlet til tider, men jeg rører ikke andres damer, så dama til Karlsen der har jeg nok ikke vært bortpå =/

 

Ellers, hva trenger man så mye plass for? Har ei ganske stor og fin seng, riktignok litt kort, men man kan ta ibruk bordet ved siden av som er akkurat samme høyde som senga for å tilby flere muligheter.

Lenke til kommentar
Det er lite, men hva skal jeg med mere plass :shrug:

7042690[/snapback]

Ha besøk av damene dine:

7042827[/snapback]

Jeg kan nok være ubehøvlet til tider, men jeg rører ikke andres damer, så dama til Karlsen der har jeg nok ikke vært bortpå =/

 

Ellers, hva trenger man så mye plass for? Har ei ganske stor og fin seng, riktignok litt kort, men man kan ta ibruk bordet ved siden av som er akkurat samme høyde som senga for å tilby flere muligheter.

7043755[/snapback]

 

 

Faen, hvorfor er det alltid jeg som må gjennomgå når det er snakk om slike ting?

 

Beviser da helg etter helg at dette ikke er riktig! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...