Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Seminarene i Ex.phil var det verste jeg har vært med på, på NTNU til nå.

Seminarene i Ex.crap var i hvert fall relevante for de oppgavene som skulle skrives. Det viste seg å være veldig nyttig for lett å kunne klare eksamen. En av oppgavene jeg kunne velge mellom på eksamen var en kombinasjon av to øvinger jeg tilfeldigvis hadde skrevet selv. Og før eksamen leste jeg bortimot null. Fikk faktisk en C. Forelesningene var kjedelige og komplett unyttige.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bor på Moholt Studentby, og det er ikke så ille der jeg bor (Moholt Allé). De jeg bor sammen med er greie nok, det er billig, oppvaskmaskin, kort vei til vaskeriet, og internet-forbindelsen er svinbra (bortsett fra nedlasting/opplastings-begrensningen på 10 GB/dag i hver retning). Har bodd på Moholt Studentby i 5 år (de to første årene i Herman Krags vei), og det har stort sett fungert greit, med visse unntak.

Lenke til kommentar
Jeg bor på Moholt Studentby, og det er ikke så ille der jeg bor (Moholt Allé). De jeg bor sammen med er greie nok, det er billig, oppvaskmaskin, kort vei til vaskeriet, og internet-forbindelsen er svinbra (bortsett fra nedlasting/opplastings-begrensningen på 10 GB/dag i hver retning). Har bodd på Moholt Studentby i 5 år (de to første årene i Herman Krags vei), og det har stort sett fungert greit, med visse unntak.

Jepp, bodde selv på moholt i 6 år, fungerte veldig fint, men det har endel å si hva slags folk man bor sammen med, kommer du ikke overens med de, og eller folk som er ekstremt uryddige, så er det jo litt slitsomt.

AtW

Lenke til kommentar
Jepp, bodde selv på moholt i 6 år, fungerte veldig fint, men det har endel å si hva slags folk man bor sammen med, kommer du ikke overens med de, og eller folk som er ekstremt uryddige, så er det jo litt slitsomt.

Selvfølgelig, det sier seg selv. Men hvis man skulle være så uheldige at det kommer inn folk som ikke er noe særlig gode å ha med å gjøre, så er SiT en god hjelp. Har selv vært i en slik situasjon, og SiT stilte opp.

Lenke til kommentar

På de vaske romme til sit, må vi kjøpe vaskepulver selv, eller skal det være der? Fant ikke noe stående der, og gidder ikke kjøpe om det ikke er nødvendig. Sist sto det noe der som jeg tok av, trudde det var for alle, men siden det ikke er noe der nå så snylta jeg vel antagligvis på en stakkar dud da.

Lenke til kommentar
Tips til hvordan å arbeide i Ex.phil? Sliter med både tid og motivasjon mht.faget.

Sliter en del med matten, i tillegg er Mattek ganske komplisert. Prøver å lese litt ex.phil, men det er så sinnsykt uintressant. Gruer meg til å begynne med skrivingen.

1: Les mindre ex.phil.

2: Regn mer matte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...