Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Fikk tilbakemelding på ExPhil: "En meget god besvarelse. Du viser forståelse for antikkens filosofi. Bra! Fortsett slik. Godkjent uten tvil."

 

Pwns !

7014072[/snapback]

 

Hehe, jeg skjønner ikke hvorfor folk er fornøyd med slike tilbakemeldinger i ex-phil, personlig var det jeg siktet etter: "farlig kort, godkjent med knappest mulig margin" :)

 

Men det er kanskje bare jeg som ikke synes jeg fikk noe særlig faglig ut av disse besvarelsene?

 

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk en ellers lang kommentar (tror jeg) på ex.phil, men det viktigste var:

 

Denne besvarelsen er OK. Den viser gode tendenser innimellom, mens andre steder blir det litt uklart. Dere har likevel med det viktigste, og viser at dere har forstått stoffet ganske bra. Det jeg savner er at dere skriver mer drøftende og mindre refererende, og løsriver dere litt mer fra læreboka. Dere burde også se litt nærmere på språk- og begrepsbruk, sånn at dere kan utrykke dere klarere og mer presist.
Lenke til kommentar
En god besvarelse. Dere viser adekvat forståelse for antikkens filosofi. Teksten kunne med fordel vært mer drøftende, særlig på a-delen. Ellers bra. Fortsett slik. Godkjent med god margin.

underkant av 4 sider på fire personer :thumbup:

7039211[/snapback]

Haha, I beat you. Jeg var én person, dog, men hadde 4,25 sider omtrent.

Lenke til kommentar

Jeg skal flytte fra NEdre Singsakerslette til Steinan neste uke, og har med det en pult og en seng for mye. Hvor annonserer jeg for å få solgt dette? Er bare en måned gammelt, og selvsagt fra IKEA :)

 

Tenkte helst jeg skulle selge de til en student eller to.

Endret av Nostradamus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...